Noname26 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 hei jeg møtte en jente for 1 uke siden vi begge har vært forelsket i verandre i 10 år og har endelig blitt ilag.. men problemet er jeg har vært så uheldig angående forhold alle jeg har vært ilag med har vært utro og misbrukt min tillit og nu sliter jeg med å vise at jeg stoler på henne og hu sier til meg at jeg trenger ikke å bekryme meg for hu kommer ikke til å være utro imot meg . men jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg stoler på henne men hu ser det ikke ,, jeg lar hu møte andre venner og møte eksn sin og kjøre bil ilag med han ,, ogsånne ting ,, men det ser ut som at det e ikke nok ,, jeg vet ikke lengre ka jeg skal gjøre noen som har råd ? takk på forhånd Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mhm, og stole på kvarandre er ikkje alltid enkelt. Kanskje det ikkje er snakk om at du Stoler på henne, men at du viser henne respekt og og at du har eit godt sjølvbilete?. Ser ut som forholde har sine probleme. Det kan hjelpe godt og snakke med henne om problemet. Er ikkje ein ekspert på område men fleste av problemer i forhold hjelper det og snakke med partneren om det. Sån at dere kjem igjennom "Krisen" sammen og ikkje som avskilte. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå