Gahl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei! Har siden nyttår drevet litt med elektronisk musikkproduksjon. Har nå gitt meg i gang med mitt første Dubstep prosjekt, og trenger med dette feedback. Hva syntes folk om låten min? Den er ikkje ferdig enda, så er ute etter konstruktiv kritikk. link til låta. Den heter "Cockvomit", lurer på om noen skjønner hvorfor den heter det? Den andre låta som ligger på siden er en Psytrance låt som eg har jobbet en del med, den er heller ikkje helt 100% ferdig. Håper det blir en fryd for deres ører, og kom gjerne med konstruktiv kritikk! //Gahl Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Var ganske grov dubstep, men det er jo forsåvidt fett det da. Liker godt måten du driver bassen på, og du får til dubstep-effekten godt. Den blir kanskje bare litt rotete med tanke på melodien? Hm, er ikke sikker. Sånn, jeg tenker på rundt 1:50 til og ut til godt ut i 2 minutter så hører man en dyp bass som ikke passer så sykt godt med melodien. Ellers høres den relativt "profesjonell" ut. Om noe sånt kan sies om dubstep. Keep on jobbing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå