sinnaelgen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 jeg får ikke Firefox til å vis nettsidene til komplett.no og mpx.no. problemet er ved utskrift og forhåndsvisning av produktinformasjon som går over flere sider ( i utskrevet form) da jeg ikke får med meg mere en førstesiden. er det flere som har det samme problemet med firefox eller andre nettlesere ? jeg finner ikke ut hvor eller hva som gjør det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Personlig sliter jeg med både FF, Opera og IE dersom jeg har behov for utskrift av mer enn en side. Det er som regel oppdeling av bilder og større fonter (som deles på langs). Et alternativ til forhåndsvisning er å installere en pdf-printer på maskinen. Den PDF-fila som da lages vil være nøyaktig slik som utskriften på et vanlig ark. Bullzip PDF Printer er det programmet som jeg har testet mhp funksjonalitet, men det finnes flere. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 er det slik på alle nettsidene du besøker ? for meg gjelder foreløpig det bare MPX.no og komplett.no sammen med firefox. om det blir anerledes hvis jeg ikke bruker Windows 7 vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå