Gjest Anette Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei, jeg er en jente på 15 år og har i det siste fått rare følelser når jeg ser en spessiell gutt i klassen. Jeg har gått i samme klasse i 10 år og det nærmer seg slutten på ungdomskulen. Men jeg er sikker hva jeg føler, jeg er stein forelska i denne gutten, men jeg er drit sjenert, og tør aldri å hinte til han at jeg liker han. Hva skal jeg gjøre?? Jeg snakker med han på facebook av og til, med det blir bare små samtaler, fordi jeg vet ikke hva vi kan snakke om. Jeg ser også mye på han i timene på skulen, og merker selv at han ser på meg. Men jeg vet ikke om jeg skal ta det som "flørting"? Jeg starter ikke om så lenge på vidergående, og vi skal starte på to forskjellige skulen. Så er det egentlig vits i å prøve å få kontakt med han?? Og hvis vi blir sammen om ikke så lenge, vil forholdet mellom oss ta slutt, pga. bytting av skule??? Så jeg lurer egentlig på om hvordan jeg kan få bedre kontakt med han slik at jeg kan hinte mer til han? som sakt jeg er ganske sjenert, og føler meg fort dom hvis jeg sier direkte til han at jeg er forelska.. Så gi meg tips om hinting, og meninger om det vil fungere mellom oss?? Hjelp meg, tida går, og jeg vil vite om vi har sjangser sammen framover. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du kan jo bare spørre han om han har lyst til å finne på noe en dag ? f.eks. se en film / kino / stikke å bowle / café / whatevs Lenke til kommentar
Gjest Anette Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja kanskje det, men jeg føler det blir litt rett på sak. Og da vil han også sjønne at jeg liker han,(føler meg som en person som er desperat) og tenk om han ikke liker meg? + jeg kommer aldri til å tørre å spør han ansikt til ansikt( mobil/mesn blir for dumt). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva med å late som du har full kontroll? "Blablabla. Ey, forresten, lyst til å finne på noe i morra?". Du må nesten gjøre det face to face, ja. Lykke til! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Den som intet våger, intet vinner... Du har egentlig lite å tape, og mye å vinne. I verste fall, slipper du tenke på han mer. Lenke til kommentar
Gjest Anette Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har hørt det før, men det er så skummelt. men for at jeg skal prøve å komme inn på temaet, og vi skal finne på noe, så trenger jeg hjelp til tips til hva vi kan snakke om. For i samtalene vi har så blir det bare snakk om hva vi gjør og har gjort osv... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja kanskje det, men jeg føler det blir litt rett på sak. Og da vil han også sjønne at jeg liker han,(føler meg som en person som er desperat) og tenk om han ikke liker meg? + jeg kommer aldri til å tørre å spør han ansikt til ansikt( mobil/mesn blir for dumt). Tror nok en gutt på ungdomsskolen gjør alt for å knulle dritten ut av deg, så det skal ikke stå på det. De fleste gutter blir sammen med deg selv om de liker deg eller ikke, for å ha sex med deg. Var det et litt for ærlig svar kanskje? Det er sånn alle gutter tenker. ( Når jeg sier alle, mener jeg såklart 99% ) Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du har gått i klasse med gutten siden 1.klasse, og klarer ikke å ha en ordentlig og lang samtale med gutten? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har du falt litt utenfor eller? 10. klasse? Vi har netopp passert tisse-bæsje humor alderen og beveger oss bort fra jentelus til at jenter er det samme som en håndholdt vagina, bare gratis. Dessuten har puberteten netopp banket på, og folk forandrer seg. Ikke regn med at fyren fra 8. klasse er den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå