geokri Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hvilket fildelingsprogram har minst spyware?? har brukt grokster lenge, men etter en reformat måtte eg legge inn en nyere versjon, og den var så full av spyware at maskinen går i sirup, da jeg fjerna spywaren ville ikke grokster virke! noen som har noe skikkelig alternativ, jeg vil helst ha det slik at jeg ikke trenger å dele noe for å kunne koble meg opp Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det finnes spyware fri fildelingsprogrammer. Kazaa lite, f.eks. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hva med kazza lite, WinMX eller Dc++? Ellers kan du prøve Imesh. Der er det spyware, men sist gang jeg prøvde den så funket den fint selv etter at du fjernet de med Spy bot search & destroy og ad-aware. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ellers har du jo Edonkey som er smekk full med spyware og den "kastrerte" versonen heter Emule. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 KaZaA Lite K++ Edition er uten spyware og med masse andre herlige features Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 eller hva med shareaza som ikke har ad-ware eller spy-ware. Og det er den orginale utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå