Balsature Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Da jeg vokset bilen kom det voks på gummiområdene på passaten min. Disse er nå blitt hvite. Hva skal jeg gjøre for å få de vekk? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gni dem med gummi og vann? Bare en gjetning Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Gni med gummi? Litt mer spesifikt? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Bruk noe sånt fra Biltema aka bumpershine: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Eksteriorrengjoring/Plast--og-gummivoks/ Edit: å unngå å få voks på listene er fane meg like vanskelig som å pisse rett i skåla uten å skvette litt rundt kantene. Endret 6. mai 2010 av bb79 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Maskeringsteip er kjekt, tips til neste gang Endret 6. mai 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Edit: å unngå å få voks på listene er fane meg like vanskelig som å pisse rett i skåla uten å skvette litt rundt kantene. Genial sammenligning Prøv med gummifornyer. Voks på plast/gummi-lister er håpløst. Neste gang må du prøve med maskeringstape over alt av plast/gummi. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 skal prøve, ty guys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå