Gå til innhold

Invalid serial key ett eller anna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du orginal DVD til Windows-en? Eller har du Windows Serial på sjølve kabinettet?

Prøv og skriv inn denne. Vist du ikkje har må du kjøpe deg ein lovlig licenses.

hm... ja men kor skal eg skrive inn den ?

P.S PCen var nettop inn til reparasjon hos HP

Lenke til kommentar

Når eg slår på dataen står det at noke e invalid trur det har med serial key, dataen funka men korleis fiksa man det ?

At "noke e invalid" behøver ikke bety at det er problemer med serial key. Er dette en kjlpt utgave av operativsystemet eller er det preinstallert ved kjøp av maskinen?

Lenke til kommentar

Når eg slår på dataen står det at noke e invalid trur det har med serial key, dataen funka men korleis fiksa man det ?

At "noke e invalid" behøver ikke bety at det er problemer med serial key. Er dette en kjlpt utgave av operativsystemet eller er det preinstallert ved kjøp av maskinen?

eg fekk dataen til jul so den er kjøpt med innebygd, ja. det står en link der: HP.com/go/techsenter/startup

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Trnger ikke være os, kan like gjerne være et trial program som man får prøvd i tre måneder eller noe sånn, f.eks et antivirusprogram (NIS følger ofte med).

Win 7 registrerer seg selv automatisk hvis man har nett.

Lenke til kommentar

For å se om Windows 7 er aktivert eller ikke, så høyreklikker du på Datamaskin på startknappen, og velger egenskaper.

Nederst på den siden står det enten at Windows er aktivert, at du mp aktivere innen xx dager, eller at du må aktivere i dag.

Står det at Windows er aktivert, er det et annen program på pcen din som er problemet, og som Ankh sier, er det trolig et prøveprogram av ett eller annet slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...