theGunner76 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei. Har et kombinert modem/router ved Zyxel P-660HW T3 v2. Der har jeg tre datamaskiner tilkoblet ved kabel og en ps3 trådløst. Alle 4 stasjoner har fast ip adresse gjennom mac adresser i routeren. Alt fungerer fint selv om jeg har problemer med å åpne porter på den trådløse ps3 tilkoblingen. Derfor prøvde jeg å tilkoble ps3 gjennom den siste kabel porten i zyxelen. Da skjedde noe merkelig. Selv om ps3 ikke er på, forsvinner internett fra alle datamaskiner og også mulighet til å gå inn i router-konfigurasjonen, i det samme jeg plugger kabelen bak i ps3'n?! Regner med dette skaper en ip adressekonflikt, men jeg har prøvd å skifte innstillingene inne i ps3 før jeg kobler til kabel. Jeg tok også vekk mac adressen til ps3'n i zyxel konfigurasjonen. Uansett forsvinner internett. Hva skjer? hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei. Har et kombinert modem/router ved Zyxel P-660HW T3 v2. Der har jeg tre datamaskiner tilkoblet ved kabel og en ps3 trådløst. Alle 4 stasjoner har fast ip adresse gjennom mac adresser i routeren. Alt fungerer fint selv om jeg har problemer med å åpne porter på den trådløse ps3 tilkoblingen. Derfor prøvde jeg å tilkoble ps3 gjennom den siste kabel porten i zyxelen. Da skjedde noe merkelig. Selv om ps3 ikke er på, forsvinner internett fra alle datamaskiner og også mulighet til å gå inn i router-konfigurasjonen, i det samme jeg plugger kabelen bak i ps3'n?! Regner med dette skaper en ip adressekonflikt, men jeg har prøvd å skifte innstillingene inne i ps3 før jeg kobler til kabel. Jeg tok også vekk mac adressen til ps3'n i zyxel konfigurasjonen. Uansett forsvinner internett. Hva skjer? hjelp mottas med takk Forsøk en annen kabel på PS3. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 kjøpte den på clas igår og den er riktig den (ikke krysset) har ingen andre kabler å prøve med, men om du tror det er problemet skader det vel ikke å kjøpe en annen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå