underdark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei, jeg har lyst på ny TV og lurer på hvor mye jeg eventuelt kunne fått solgt min gamle TV for. TV-en er en Samsung LE32R3 fra 2007, 32" HD-ready LCD-tv. Den har hdmi/dvi-inn samt annet som er vanlig på nyere tver. Den er i god stand. Ny kostet den vel rundt 6000,- og jeg ser liknende TV-er selges på finn for to til tre tusen. Får jeg solgt denne TV-en for to tusen ? Mer ? Takk for all input. Erik Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) du får samsung tv'er som er av nyere modell og ubrukt til så lavt som 3700 + frakt. vil virkelig ikke tro du får mer enn 2000 for din, men kan jo være jeg tar feil Endret 6. mai 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
underdark Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Nå gikk det fire timer fra jeg la den ut på FINN til jeg fikk en melding: "Jeg tar den" Er det bare flaks eller kan det være litt lav pris? Det virker jo logisk at 2000 er en ok pris, ettersom man får helt nye 32"-skjermer for 3000-4000. Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 2000 er en helt grei pris. Det er relativt lite penger å betale for kjøper, men på en annen side så er det såpass nærme prisen av en ny like bra/bedre tv. Begge bør være fornøyde Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Trådjack: Kan noen verdisette min Panasonic TH-42PX80? Ble kjøpt for ca 8-9000 for halvannet år siden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dette går på prispunkt. Det er folk som bare ser 32" til BILLIG! enn at tven er x antall år. Så 2000,- er nok greit og lettsolgt . Caddy: Hijacking som det der settes lite pris på, hva med å lage din egen tråd? Du får faktisk bedre svar da, og vil hjelpe andre som har tilsvarende spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå