Jonulf Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, jeg sier bare til trådstarter: Kjør på videre til neste. Will do Ikke tro at jeg gir opp så lett. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Russetid og fyll, kjære deg. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jøsses, var dette så vanskelig å skjønne da? Jeg mener, du, en for henne halveis ukjent person, ber jo bare henne ut på noe sammen med to av dine venner, som for henne er helt ukjente personer. Det er jo helt klart man takker ja til slikt uten problemer ... Legg til at man er litt sjenert på toppen av det og det blir helt utenkelig å takk nei til noe slikt, eller hva? Nei, seriøst, hadde det vært felles venner så hadde det nok fått et litt annet utfall. Jeg bare sier det, og det har ingenting med og være oppegående å være eller ei. Hinter du til at jeg ikke er oppegående?? Forøvrig enig med brukeren over meg. Og jeg ser ikke bort i fra at det var derfor hun avlyste. Klart det har med å være oppegående å gjøre. Er du sjenert så får du kunngjøre at du har spesielle behov. En skal ikke måtte være en tankeleser for å ha noe med deg å gjøre. Nei det blir for dumt. Litt må en kunne forvente av en voksen kvinne. Hahaha, den var jo god. Du tror vel ikke at sjenerte folk kanskje ikke sier ifra om slikt, men bare sier nei nettopp fordi de er sjenerte og ikke ønsker å blottlegge seg slik? Å si «Nei, det blir jeg ikke med på fordi jeg er sjenert. Kan vi ikke heller gjøre noe alene sammen i stedet?» kan fort være langt, langt verre enn å si «Tja, kanskje, vi får se ...» eller «Nei, er litt opptatt akkurat da ...» Endret 9. mai 2010 av Ernie Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Tingen er vel egentlig ikke den at hun sa nei. Hadde hun gjort det så hadde jeg fått et svar. Hun virket på telefonen veldig ivrig på å være med men hun sa at hun ikke visste om det passet enda. Derfor skulle hun ringe senere, men jeg hørte ikke noe mer fra henne. Det hadde vært mye bedre om hun bare hadde sagt nei i utgangspunktet, eller ringt senere og sagt nei. 1 Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tingen er vel egentlig ikke den at hun sa nei. Hadde hun gjort det så hadde jeg fått et svar. Hun virket på telefonen veldig ivrig på å være med men hun sa at hun ikke visste om det passet enda. Derfor skulle hun ringe senere, men jeg hørte ikke noe mer fra henne. Det hadde vært mye bedre om hun bare hadde sagt nei i utgangspunktet, eller ringt senere og sagt nei. Er det noe å henge seg opp i a?. Du er vel ikke glad i dama allerede?. Grunnen til at hun ikke kontaktet deg eller ble med får du aldri vite med mindre du spør henne rett ut, å da får du nok ikke et ærlig svar uansett. Jeg hadde droppet det. Du har spillt ballen tll henne og hun vet du er inntressert. Finn deg heller en dame som ikke er vinglete å usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå