Jonulf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hallo allihopa. Sitter her litt molefunken etter å ha blitt ignorert på en litt spesiell måte. Sist fredag var jeg en tur ut på byen og hadde en kjempekveld. Helt på slutten, traff jeg en kjempesøt russejente og kom i prat med henne. Praten gikk løst og fint og vi flørtet litt fram og tilbake. Fikk et lite kyss og telefonnummer og beskjed om å ringe henne en annen gang. Akkurat slik som gjør en kveld bra. Tenkte å spørre henne med ut på noe uskyldig for ikke å legge noe press på henne. Så jeg ringte på tirsdagen og spurte om hun ville være med ut på torsdagen i syv-åtte tiden og spille biljard ilag med noen kompiser. Det virket som hun hadde veldig lyst til det, men hun visste ikke om det passet på torsdagen. Hun skulle ringe tilbake når hun visste noe mer. Hørte ikke noe fra henne på onsdagen og etter jobb på torsdag så samles to kompiser og jeg hos meg for å grille før biljard. Tenker at siden hun virket som hun hadde lyst til å være med så sendte jeg en melding og spurte om hun kunne tenke seg å være med på grilling først hvis det passet. Hun sendte svar "Hei! Hvor og når er det snakk om grilling da? Jeg kan ikke si enda om jeg kommer. Snakkes:)" Svarte jo hvor det var og at det skulle være i sekstiden. Hørte aldri noe mer fra henne. Vi dro jo på biljard uten henne og var der til sånn ca nå. Hva var det som skjedde her egentlig? Hun virket veldig keen tidligere, men plutselig vil hun ikke. Kunne hun ikke bare si at hun ikke kunne, eller at hun ikke gadd eller at hun ikke ville se meg mer. Hilsen en litt forvirret Jonulf. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tviler på at hun vil bli med deg. Desverre Var nok fylla som ga deg nummeret hennes. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Kunne vel kanskje godta det hvis det ikke hadde vært for at hun ikke var noe spesielt full. Litt i siget ja, men langt fra full. Pluss at hun hørtes veldig keen ut på tlf'en og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kompisene dine. Du er ikke med kamerater første gang du skal treffe ho. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er mulig det var fylla ja så absolutt. Men du må også tenke på at jenten er midt oppi russetiden sin! Hun er antakeligvis ute å fester med medrussen. Du kan jo prøve å ha litt samtaler via sms. Og heller prøve igjen, etter russetiden er omme.7 Men så kan det og også være at hun rett og slett bare ikke kunne! Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du spør altså her om noe bare hun vet. Er vell rimelig å anta at hun ikker er så interessert lenger. Er nok bare å lete videre istedenfor å kaste mer tid bort på henne. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Kompisene dine. Du er ikke med kamerater første gang du skal treffe ho. Var litt bekymret for det jeg og, men følte at det var litt rart å spørre henne ut på noe bare oss to når jeg nettopp har truffet henne. Vet det høres litt teit ut, men du kan vel kanskje si at jeg fikk litt nerver Men så kan det og også være at hun rett og slett bare ikke kunne! Skjønner jo at det er fullt mulig og mest sannsynlig. Men jeg synes det er litt rart da at hun ikke sendte en melding hvor det stod at hun ikke kunne. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Kompisene dine. Du er ikke med kamerater første gang du skal treffe ho. for en normalt oppegående person burde ikke det ikke være et problem at det er flere personer til stede. det at 2 personer skal treffes etter å utvekslet nr betyr jo ikke at de nødvendigvis at det er en date. har selv møtt ei nylig som jeg har lyst til å bli kjent med. kommer til å invitere henne med på et arrangement sammen med mine venner. til TS: tror ikke hun er interresert. du kunne prøvd en siste gang, men om responsen ikke er god da så bare dropp jenta. lykke til Endret 6. mai 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Er redd for at hun ikke gidder. Har selvsagt lyst til å ta kontakt en gang til, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det uten at jeg virker som en klengete type. Litt synd å droppe henne og, for hun var noe spesielt. Hun hadde aldri hatt kjæreste. Hun virket veldig rask i toppen. Og hun var meget pen. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kompisene dine. Du er ikke med kamerater første gang du skal treffe ho. Hva er galt med det da? Om hun har sånne spesielle ønsker så må hun jo si det. Blir for dumt ellers. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Herregud da mann! Hadde eg skulle truffe ei dame for første gong og ho hadde tatt med seg mange venninder/venner hadde ihvertfall EG ikkje tatt turen.. Ja eg er sjenert så kanskje ho og er det Uansett, ta og finn en dag der det blir kunn dåkke to, så blir det nok bedre skal du nok sjå.. Om ikkje det hjelpe, så kan det vere ho ikkje var interessert alikavel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg bare sier det, og det har ingenting med og være oppegående å være eller ei. Hinter du til at jeg ikke er oppegående?? Forøvrig enig med brukeren over meg. Og jeg ser ikke bort i fra at det var derfor hun avlyste. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg bare sier det, og det har ingenting med og være oppegående å være eller ei. Hinter du til at jeg ikke er oppegående?? Forøvrig enig med brukeren over meg. Og jeg ser ikke bort i fra at det var derfor hun avlyste. Klart det har med å være oppegående å gjøre. Er du sjenert så får du kunngjøre at du har spesielle behov. En skal ikke måtte være en tankeleser for å ha noe med deg å gjøre. Nei det blir for dumt. Litt må en kunne forvente av en voksen kvinne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) LOL. Spesielle behov? Det er ganske så normalt og være sjenert i en eller annen grad, og spesielt når man har planlagt og treffe noen for første gang. At dette tydligvis skulle være så vanskelig og forstå? Å kunne se en sak fra to sider er en fin egenskap, som du mangler. Gidder ikke diskutere dette videre, TS spurte om synspunkter og han har fått mitt. At det er noe og kvervulere på forstår jeg ikke.. Endret 7. mai 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg bare sier det, og det har ingenting med og være oppegående å være eller ei. Hinter du til at jeg ikke er oppegående?? Forøvrig enig med brukeren over meg. Og jeg ser ikke bort i fra at det var derfor hun avlyste. Klart det har med å være oppegående å gjøre. Er du sjenert så får du kunngjøre at du har spesielle behov. En skal ikke måtte være en tankeleser for å ha noe med deg å gjøre. Nei det blir for dumt. Litt må en kunne forvente av en voksen kvinne. Jenta det er snakk om er ca 18-19 år, så en "voksen kvinne" er hun nok ikke enda. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 LOL. Spesielle behov? Det er ganske så normalt og være sjenert i en eller annen grad, og spesielt når man har planlagt og treffe noen for første gang. At dette tydligvis skulle være så vanskelig og forstå? Å kunne se en sak fra to sider er en fin egenskap, som du mangler. Gidder ikke diskutere dette videre, TS spurte om synspunkter og han har fått mitt. At det er noe og kvervulere på forstår jeg ikke.. Nei, det er ikke normalt. Vi kan ikke drive å legge til rette for sjenerte uten at de sier ifra. Ser du benytter anledningen til selvskryt, det sammen med at du er såpass sjenert at du ikke kunne klart å treffe noen venner sammen med en annen kar vitner til at du muligens har mye igjen før du kan kalle deg en voksen pike. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jøss.. Sannheten er ikke alltid komfortabel. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jøss.. Sannheten er ikke alltid komfortabel. Det er sant, men hvor kom "sannheten" inn i bilde her? Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Den kom inn når en får vite at en dame har spesielle behov de forventer alle andre vet om. Er tåpelige greier altså. Det kan være noen vil ha seg en dame til enhver pris, men en må jo spørre seg selv om ikke vinningen går opp i spinningen når en ender opp med en unge i en "voksen" kvinnes kropp. Blir bare litt for dumt. Nei, jeg sier bare til trådstarter: Kjør på videre til neste. Endret 7. mai 2010 av -Void- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå