PrayingMantis Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har en drit av en DVD-brenner nå, som kødder hver gang jeg skal se på film. Noen ganger så kødder den første gang, andre ganger er det andre gang. Saken er at om jeg mitt i en film setter på pause for og gå å hente noe eller whatever, så vil den ikke starte igjen når jeg trykker play/pause knappen. Da må jeg åpne DVD-skuffen, dytte den inn igjen, bla meg gjennom reklamer osv og bla frem til der jeg slapp. Når den er virkelig ille, så funker det ikke å bla seg frem, og om jeg da har sett 1 time av filmen, så må jeg starte hele driten på nytt. Har prøvd et haug av software-spillere, men det er samme driten hver gang, så det må være brenneren/spilleren. Må da finnes en stabil og grei DVD-brenner til noen hundringser ? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 har nå sjekket tester på hw.no og siste test av brennere er fra Januar 2006. Har også sjekket alle merker og modeller i prisguiden, og der var nyeste kommentarene fra 2004. Altså, kun gamle ting. Må da være noen tips der ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå