magnusa_12 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk brevet fra Forsvaret idag angående sesjon 2. Der stod det noe jeg ikke fatta i det hele:/ Resultat av sesjon del 1: Du får ny eigenerklæring seinare Forsvaret har vurdert opplysningane du gav i sesjon del 1. Vi ser at du tek ei utdanning som gjer at du ikkje er akutell for sesjon del 2 NO. Derfår får du ei ny eigenerklæring til hausten. Deretter vurderer vi om du går vidare til sesjon del 2 eller ikkje. kan noen forklare dette?:/ Jeg går akkurat nå 1året. om igjen på Service og Samferdsel takker for alle svar! Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har akkurat fått den beskrivelsen fra forsvaret. Lurer også det sammme som deg trådstarter Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette betyr at dere ikke får innkalling til sesjon del 2 i år, pga utdanning og at dere defor til neste år må ta sesjon del 1 på nytt. Dette fordi man fra i år av, kun skal ha inn folk som går sisteåret på vgs, altså 92-kullet vil jo gå siste året vgs, når sesjon del 2 starter til høsten. Med andre ord, dere er ikke innkalt i år, men til neste år igjen. 2 Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 fant ut av det;) men takk for svaret. Siden det fins 4 resultater denne sesjonen, så var jeg innen katogorien "2. Du er egnet, men får utsettelse med sesjon del 2" Dette betyr at viss jeg ikke hadde gått 1.året om igjen og hadde vært på siste året nå, så hadde jeg kommet inn på Sesjon 2? Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Herligt, krysser jeg av bare på akkurat det samme neste gang og da. Går det an å søke om å komme inn tidligere med 1992 kullet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå