Markkussss Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei, har konfermasjon nå snart og har tenkt å bruke noen lapper på ny gamer pc. Har fått litt hjelp og har plukket ut visse ting som ser sånn ut. Skjermen kjøpes av en kompis. BenQ 22' HD skjerm. Må bygge pc'en sjøl, er det lurt? Har aldri gjort noe lignende, så lurer på om det er lurt å finne på. Ellers, ser det ut som en bra pakke? Den skal kunne ta CoD: MW2 på best grafikk, og andre krevende spill. Er dette verdt prisen? 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Å bygge en pc selv er egentlig mye lettere enn de fleste tror. Man må selvfølgelig være forsiktig med tanke på at datadeler ikke tåler å herjes med, ikke er de spesielt glade i statisk elektrisitet heller,men det kan løses på flere måter. Det beste er å kjøpe med en antistatisk armlenke,de koster ingenting og da er man 100% sikker. Ellers så må man bare lese grundig hvordan ting skal festes, passe på at spacere under hovedkortet sitter riktig og at man ikke brekker eller bender på noe. Minnebrikker er ofte ett hederlig unntak da de krever litt krefter for å festes skikkelig i minneslottene. Det vanskeligste er ofte og sette led- og switch ledninger på riktige pinner. Lenke til kommentar
magb Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det ser ut som et veldig greit oppsett Det vil kjøre Mw2 og enda mer krevende spill uten problemer på max settings. Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Å bygge en pc selv er egentlig mye lettere enn de fleste tror. Man må selvfølgelig være forsiktig med tanke på at datadeler ikke tåler å herjes med, ikke er de spesielt glade i statisk elektrisitet heller,men det kan løses på flere måter. Det beste er å kjøpe med en antistatisk armlenke,de koster ingenting og da er man 100% sikker. Ellers så må man bare lese grundig hvordan ting skal festes, passe på at spacere under hovedkortet sitter riktig og at man ikke brekker eller bender på noe. Minnebrikker er ofte ett hederlig unntak da de krever litt krefter for å festes skikkelig i minneslottene. Det vanskeligste er ofte og sette led- og switch ledninger på riktige pinner. Så det burde egentlig ikke være noe problem for en 15 åring å bygge pc, selv om man aldri har "hvert inni" en pc før? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke hvis du ikke er som han karen i byggevarereklamen med 10 tommeltotter nei. :!: Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Da satser jeg på at det går bra Ingenting du ville ha endret i oppsettet? Mus e.l ? Lenke til kommentar
bunnymann Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 jeg byggde min egen pc etter min komf... og det er som og bygge med lego, du får en brugsanvisning. og der står alt steg for steg.. bare ikke bøy noe! bra pc, som kjører cod glatt! Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Det ser ut som jeg bygger selv. Noe noen ville endret ellers i pakken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det ser ut som jeg bygger selv. Noe noen ville endret ellers i pakken? Det står at man ikke kan endre deler i selve pakken "Pc i Deler". MEN, siden du skal bygge selv så står du jo helt fritt til å sette sammen komponenter selv hvis du ser bort fra den pakka. Det er jo helt opp til deg. Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Mente ikke selve PC'en, men pakken som i mus og tastatur osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå