Thomhess Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hei! Min mor har bursdag snart, og ønsker seg et rødt deksel til sin iPhone. Nå er jeg ikke veldig hemmelighetsfull med tanke på gaven hennes, så jeg spurte henne rett ut og viste henne eksempler. Jeg fant et hun likte svært godt (http://www.ultra-case.com/product.php?pID=245) Men nå lurer jeg på hvor jeg kan bestille et slikt deksel (se link). Jeg tenker det vil være stress å bestille fra USA (som det ser ut av fra linken) med lang leveringstid (min mor har bursdag i nær fremtid - 12. mai) Vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette i Norge, eller om det kanskje allikevel er å anbefale å bestille fra USA? Endret 6. mai 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vel.. de har jo et bredt utvalg på www.mytrendyphone.dk... jeg har motatt mine varer innen 2 dager etter at de er sendt... ellers finnes jo sikkert noe hos eplehuset eller humac. Akkurat de du linket til har jeg bare sett i reklame, dessuten mener jeg at 180 nok + frakt er ganske mye for et plast-deksel... Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk for linken, så bra ut det der. Men du vet ikke om de har et case liknende det jeg viste. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 nope... så ikke gjennom alle 19 (?) sidene da... burde jo være noen der som likner litt iallfall !! Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Jaja, takk uansett. Bestilte i går, og fikk melding om at den er sendt i dag. Takk for tipset, blir nok brukt videre! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå