Senyor de la guerra Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har allerede dukket opp et problem for meg med 10.04 nå. Wifi ikonet på menyen har forsvunnet, (og indikatoren for wifisignaler på pcen lyser ikke lengre). Får ikke koblet på nettet lenger, noe som er utrolig frustrerende. ifconfig og iwconfig blir jeg ikke noe klokere på. Iwscan lister opp masse nettverk, så kortet er ikke helt på jordet. Prøvde å laste ned en annen network manager, da den jeg har ikke vil starte. Har tidligere brukt wicd med en annen KDE distro, og det virket ok. Får ikke lagt inn wicd i GNOME nå, ettersom jeg ikke har noe internet å laste det ned fra. Nettverkskabel funker heller ikke, forstår ingenting nå Noen som har en genial løsning, eller vet hvordan jeg kan laste ned og legge inn ned wicd via en annen pc? Er litt linux noob Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Satan, jeg er smart PROBLEM SOLVED Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Av interesse, hva var problemet? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så ut som knetworkmanager ikke kjørte etter hva jeg leser. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Var som del_diablo sa. Funket med en gang jeg la inn wicd (.deb via usb). Det jeg ikke fatter var at wired-connection ikke funket heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå