Headshot' Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, topic sier det meste... For meg som er venstrehendt, kan dere anbefale denne musa? Spiller en del cs så lurte på om denne duger eller om dere ville valgt en annen? I så fall, hvilken musematte ville dere hatt til? fUnc 1030 kanskje? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 meget fin mus syns jeg da.... passer nøyaktig like bra til venstrehendte som til høyrehendte... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg bruker denne musen, og den er absolutt å anbefale (bare husk å laste ned patchen som fjerner mus-akselerasjon, hvis du spiller mye first person shooter-spill). Og ja, den passer meget godt sammen med func. Håper du blir fornøyd med musen og lykke til Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 For all del, etter min mening, HOLD DEG LANGT BORTE FRA MS MUSER! De optiske musene fra MS jeg har hatt har alle gått i stykker etter kort tid. Det starter med at sensoren slår seg av i korte tider, og etter hvert må du begynne å ta musa ut av USB-porten for å få den til å fungere igjen. Til slutt fungerer ikke dette heller og musa blir ubrukelig. Dette har skjedd med min MS Optical 1.0, MS Optical 1.1 og MS Optical Explorer 3.0. Noe skjiit alt sammen! Har nå kjøpt meg MX310 mus, og den fungerer bra! Stort sett fornøyd med den uten om visse tilpasningsproblemer jeg har (gjelder nok bare meg). Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 For all del, etter min mening, HOLD DEG LANGT BORTE FRA MS MUSER! De optiske musene fra MS jeg har hatt har alle gått i stykker etter kort tid. Det starter med at sensoren slår seg av i korte tider, og etter hvert må du begynne å ta musa ut av USB-porten for å få den til å fungere igjen. Til slutt fungerer ikke dette heller og musa blir ubrukelig. Dette har skjedd med min MS Optical 1.0, MS Optical 1.1 og MS Optical Explorer 3.0. Noe skjiit alt sammen! Da må du ha vært veldig uheldig. Jeg har brukt nærmest alt MS har lagt ut for salg uten å noensinne oppleve noen problemer. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Enig med Macint0sh her. Har brukt en del MS-mus opp gjennom årene. MS står for meg nærmest som et symbol på kvalitet (når det gjelder mus vel å merke). Den aktuelle musa har jeg ikke brukt veldig mye, men den virket god. En "sidenøytral" versjon av Intellimouse v3.0 egentlig. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei har hatt både ms og logitech, de jeg har hatt har jeg hatt en stund.. Ikke en eneste (verken logitech eller ms) har gått i stykker.. Kjøp MS musa om du liker formen, men også mx3xx serien passer for venstre hendte, bra mus det også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå