Teza Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mine foreldres pc som ble kjøpt på Elkjøp for ca. 7000,- for 3 år siden har tatt kvelden. Setter man den på går CPU viften på maks men ingen ting mer skjer. Vil tro det er CPU eller hovedkort som er defekt. Mener det er en AMD prossessor på 3500MHz? Hvilken CPU fra Intel ligger nærmest i ytelse? PC'en er kraftig nok til dems bruk så det er ikke vits i å legge mer penger enn nødvendig i en reprasjon. Men kommer til å bytte hovedkort og cpu da jeg ikke vet hva som er defekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor ikke reklamere? Lenke til kommentar
Teza Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 1 år garanti og tviler sterkt på at det er over 3 års reklamasjon på denne pc'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 5 års reklamasjonsrett på pcer om jeg ikke tar helt feil. Send mail til elkjøp og vær klar på at du vil reklamere. Hvis den pcn er god nok for foreldrene dine slik den var så kan en reparert(nytt hovedkort eller nytt tilsvarende hovedkort for eks) gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Sjekket og det står faktisk 5 års reklamasjon på sidene til Elkjøp. Kommer til å fjerne ekstra hardware og sette den i original stand, så får de prøve å reklamere på den. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Selvfølgelig er det 5 års reklamasjon på en PC. Det er ikke Elkjøp som avgjør det, det er loven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå