Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fixbil Landås. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har erfaringer med Fixbil Fana. Det er hvertfall et fantastisk verksted med flinke folk som ikke er ute etter å finne feil. Genretelt Fixbil-kjeden tror jeg er en kjede som du kan stole på. Har ikke prøvd Landås selv (siden jeg i bor i fana), men tror at dette også er et bra verksted, vertfall viss en drosjeeier; ( som jeg selv er hehe) skryter av det.Håper dette hjalp litt, men viss du fortsatt er usikker så er hvertfall Fana et helt topp verksted å benytte seg av!Jeg går der med min Saab.

Endret av Brv
Lenke til kommentar

Og for å si det slik så har mange av mine kolleager benyttet seg av dette verkstedet, og dem er kjemepefornøyd. Så de er ganske bra på rykte hvertfall. Ikke benytt deg av Møller hvertfall, dem er helt eledig på service.

Lenke til kommentar

Høres interesant ut. Har allerede bestemt meg for et fixbil-verksted. Lest rundt om kring på nettet, og har enda ikke funnet et eneste ondt ord om dem. Bare positive tilbakemeldinger :)

Bra, Ja, det er noen verksteder som tar kundene på alvor :thumbup: , Her har Møller Nesttun noen å lære.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har brukt Fixbil Landås flere ganger, men det har skjedd noe etter at de flyttet opp mot Birkelundstoppen. Jeg hadde bilen på service der for en stund tilbake, med påfølgende bytte av slitedeler. Jeg fikk svært dårlig kundeservice, mye rot og måtte tilbake 2 ganger for å få rettet opp feil og mangler med utført represjon. Jeg fikk anbefalt verkstedet i sin tid og var rimelig godt fornøyd før, men jeg har inntrykket av at mange av dem jeg kjenner som bruker verkstedet i dag har blandet erfaring. En typisk sak som de forøvrig nær sagt alltid glemmer er å stemple servicehefte og nullstille servicevarsellampen. På min kollegas bil klarte de forøvrig å fylle på for lite bremsevæske, noe som holdt på å gå skikkelig galt når han kom til første lyskryss med null bremseffekt. Verkstedet var bra før, men er ikke det i dag. Jeg vil derfor på det sterkeste anbefale dere å finne et annet verksted enn Fixbil Landås (Landås Bilverksted).

PS! Jeg leter forøvrig etter et annet verksted nå. Noen tips?

Endret av Hubblle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...