Gå til innhold

PC til mor og far, allrounder, 10k

Anbefalte innlegg

Heihå!

Har fått jobben med å finne ein god bærbar PC til foreldrene mine. Dei har no hatt PCen sin i rundt 5 år og er gira på ei lita oppgradering. Dei brukar PCen mykje til internett og e-post, men eg tenker det kan vere lurt at dei har ei maskin som er ein god allrounder. Det har fungert bra i 5 å til no, så tenkte det kunne fungere godt i 5 år til! Her er nokre små spørsmål:

Mamma vil at PCen skal føles trygg å bruke, altså ikkje noko feil. Er det spesielle produsentar som utmerkar seg her?

Dei vil ha ein stor skjerm, samtidig som PCen bør vere grei å flytte litt på om det skulle vere nødvendig. Har i dag ein 15", men vil altså ha større. Eg tenker i utgangspunktet 17" før ting blir litt for klumpete? Eller klarer mi 62 år gamle mor å flytte på større maskiner? :p Har sjølv ein 7kg tung 20" Pavillion HDX og ser ikkje for meg at den hadde blitt flytta på, uansett kor stort behovet måtte vere.

USB 3 hadde vore kjekt, men det er vel kanskje for mykje å håpe på? Er vel ikkje så utbredt endå? Eller?

Er i grunnen ikkje ute etter konkrete maskinvaretips, men heller produsentar og seriar som kan passe behovet. Har sett litt på Dell Vostro som ser ut til å passe ganske bra, likar svært godt å detaljtilpasse PCen sjølv.

Har ikkje noko erfaring med Thinkpad, men har inntrykk av at dette er trygge og gode maskiner? Klarte ikkje konfigurere PC på dei norske sidene, er det mogleg å gjere dette?

Takkar for tips og råd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du selv sier er Dell et utmerket valg siden de har så god service. Vostro er også en av mine klare favoritter hvis man er ute etter en arbeidsmaskin, den har god byggekvalitet, ny hardware og fin skjerm med antirefleksbelegg. Litt kjip batteritid er det på dem sammenlignet med de beste fra Asus, Acer og Lenovo, men jeg synes at prisen reflekterer dette bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...