Gå til innhold

Cataclysm Alpha - Leaks, Sandbox, diverse *SPOILER*

Alpha, Beta, diverse  

91 stemmer

1. 1. Er du interessert i å utforske en utvidelse ferdig før den kommer?

• Ja, jeg er interessert
      47
    • Nei, jeg synes det ødelegger
      10
    • Ja, men jeg vil ikke spoile for mye
      10
    • Nei, men jeg har ikke noe i mot å få vite noe
      13
    • Jeg vil bare stemme, så jeg trykker her
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Lol'd irl^

Så altså de buffer Moonfire Spam mtp. Wrath of Cenarius?

Jeg syns heller at druider skulle fått Solar og Lunar energy feks. 10 Solar, 10 Lunar og når man fikk foreksempel 10 Solar kunne man bruke Solar Beam, eller 10 Lunar kunne man bruke noe annet. Også kanskje noe 4 Lunar og 6 Solar kunne bli Starsurge? Eller kanskje trærene ble sterkere utifra hvor mange Solar man hadde?

Da altså at de fikk 2 Solar fra Wrath, 1 Solar fra Entangling Rooths, 1 Solar pr. Hurricane Proc.

Samme med Lunar, 3 Lunar fra Starfire, 1 fra moonfire (da Wrath of Cenarius, kommer inn i bildet) slik at moonfirespam blir brukt for annet enn å finishe targets som har lite liv.

Eneste problematiske med ^ hadde vel blitt Feral.

Lenke til kommentar

Så altså de buffer Moonfire Spam mtp. Wrath of Cenarius?

er vel litt tidlig fastslå

husk at talentsene nå er første utkast, har blitt 3-4utkast hvergang tidligere med endel store endringer i forsøk på balansering.

Jo men du vet altså liksom -

Det er jo det som er ideen nå. Ikke at det er noe dum ide akkurat. - Men bare atte liksom du vet.

Lenke til kommentar

fælt å vanskelig det skal være å slutte å spille WoW da. Jeg som akkurat trodde jeg hadde sluttet for alltid (for tredje gang?) fikk nå veldig lyst til å begynne igjen, etter jeg så undercity - og tenkte på cataclysm.

det går ikke ann å slutte (for alltid) .. :no:

edit: kjenner jeg meg selv rett begynner jeg å spille igjen når cataclysm kommer. :tease:

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

fælt å vanskelig det skal være å slutte å spille WoW da. Jeg som akkurat trodde jeg hadde sluttet for alltid (for tredje gang?) fikk nå veldig lyst til å begynne igjen, etter jeg så undercity - og tenkte på cataclysm.

det går ikke ann å slutte (for alltid) .. :no:

edit: kjenner jeg meg selv rett begynner jeg å spille igjen når cataclysm kommer. :tease:

haha! Hvorfor slutte? Bare du spiller når du har tid og ikke utsetter ting du skal få gjort som jobb, lekser, skolen, husvask, venner etc. etc. så går det vel greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Talent-calculatoren har blitt oppdatert for flere classer. Må si at jeg ble positivt fornøyd over hunter-speccet :)

edit: Hva i helvete er det de ødelegger Aimed Shot for? Det er jo eneste måten å ta ut healere i PvP på.. :cry:

edti2: Aspect of the Fox? :hmm: Her er det mye jeg ikke har fått med meg.

edit3: Go for the throat og Master Marksman er nerfet til helvete. Careful Aim er omtrent ubrukelig nå. Lock and Load krever 6 talent points for å få et bruksområde.

...

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

wtf kommer cataclysm til å kjøre dx11 nå?

hva er minimum skjermkort nummerering for dx11? jeg har ati hd4670.

Vil tippe du kan velge vekk det vis du ikke har bra nok skjermkort. Blizzard hevder jo at de fortsatt skal lage spillene sånn at nesten alle pc'ene kan kjøre det, men vil jo være dårligere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...