martingee Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hallo! Hva er et rikt webgrensesnitt? Er det bare betydningen av hvilken grad fancy JavaScript, HTML5, jQuery etc. er implementert i en nettside samt et pent og brukervennlig design? Eller ligger det en mer faglig betydning bak? Raskt svar verdsettes! Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg kan gjette meg til hva det skal bety, men har aldri hørt om "rikt webgrensesnitt" før, hvor har du tatt det fra? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kan du spesifisere hva som er forskjellen på jQuery og Javascript? Lenke til kommentar
masb Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan du spesifisere hva som er forskjellen på jQuery og Javascript? jQuery er et rammeverk skrevet i javascript. do more, write less Lenke til kommentar
martingee Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg kan gjette meg til hva det skal bety, men har aldri hørt om "rikt webgrensesnitt" før, hvor har du tatt det fra? Det er i forbindelse med en innleveringsoppgaven i et kurs som omfatter distribuerte systemer. Spørsmålet lød som følger: "Trenger prototypen et rikt webgrensesnitt?" Har levert oppgaven nå, men slet litt med å finne ut betydningen av spørsmålet. Følte det var ganske et abstrakt og ganske åpent spørsmål. Fant ingen faglig betydning av rikt webgrensesnitt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan du spesifisere hva som er forskjellen på jQuery og Javascript? jQuery er et rammeverk skrevet i javascript. do more, write less Jeg vet meget godt hva forskjellen er, det var ment som et spørsmål til trådstarter. Greit at jQuery er et rammeverk i javascript, men hva er da forskjellen på det? Det er jo ikke et eget språk, slik det kunne høres ut som i første tråd. Uansett, nå har trådstarter levert oppgaven, men her er en link; Rich Internet Applications Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå