TheKims Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei. Jeg trenger tips til gode advokater i Oslo området som er flinke med barnesaker. Jeg blir dratt til retten på grunn av at mor vil ha ene omsorgen for min sønn. Vil gjøre alt i min makt for å forhindre dette da mine barn betyr alt for meg. Har hatt advokater før som jeg ikke har hvert fornøyde med så derfor jeg spør her Mvh Kim Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Awww...jeg har ikke noen advokattips men min dypeste medfølelse skal du ha. Jeg hater når slikt skjer, barn har rett til både mor og far. Håper det ordner seg for deg/dere. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ola Viken fra Viken advokatfirma. En av de beste i landet på familie- og arverett. Dessuten også meget dyktig innen barne og velferdsrett. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Takk for tips. Skal høre om han har tid til å representere meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå