Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei Nvidia har akkurat mistet enda en kunde, har kjøpt 2 xfx 5870 kjører fint i crossfire. Har googlet en del og har funnet ut at det skal være mulig å kjøre ett nvidia kort for physx selv om du bruker ati som primær kort. Problemet starter når jeg setter inn 260en i pci slotten og skal starte windows, windows booter saaaaakte! og når jeg først kommer til inloggings skjermen så er bildet borte og "welcome" lyden lagger :S så får ikke logget inn i windows å installert nvidia driverne. Er ganske stuck på denne, finner ikke noe som skal hindre windows i å boote selv om jeg putter inn ett til kort ? noen som har noen fine løsninger ? Specs: Win7 64bit, Asus P6T, 12gb ram, core i7 920 @ 3.8ghz, 2 5870 (stock foreløbig;) ) Håper på positive fornuftige svar Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvilken PSU har du? Mulig det er den som leverer dårlig strøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvilken PSU har du? Mulig det er den som leverer dårlig strøm. Tviler jeg litt på, Corsair HX1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå