Andzel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) DVD+R ble kobiert via en DVD spiller som man bruker til TVen men funker ikke på min datamaskin. Den funker i andre DVder osv så hvorfor finner ikke min datamaskin noen form for filer på Cden? Den finner bare en tom CD? Edit: Feil overskrift får ikke endret. Overskriften er: Hvorfor funker DVDen på DVD spillere over alt i huset men ikke på noen av datamaskinene i huset? Edit 2: TSSTcorp CD DVDW SH-S223B ATA Device driver er navnet på enheten. Endret 6. mai 2010 av Andzel Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kanskje det finnes en firmware du kan oppgradere? Jeg tok en kjapp titt på Samsung support men fant ikke noe til nøyaktig det modellnr, men det kan jo være at det finnes noe allikevel. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Fant ut at PowerDVD finner filene på DVDen men jeg ser de ikke via Windows Folder. Pluss at PowerDVD spiller av DVDen uten problemer :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå