salamishit Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 tror dere at Dream Theater kommer til Norge igjen?? var på en konsert med dem for ca 2 år siden og det var helt rått : D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) De kommer alltid til Norge på turneene sine. Har sett dem 4 ganger siden 2001 i Oslo. Den ene gangen var tilogmed Symphony X oppvarmer. De burde vært sidestilt med like lang tid, for SX blåste nesten DT av banen. Endret 6. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
xWhatsernamex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 De var jo i Norge i september i fjor. De spilte i Oslo Spektrum - i forbindelse med den Progressive Nation greia. De pleier jo å være ofte innom Norge egentlig, så det er bare å krysse fingrene, egentlig ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Mener de har vært her på alle turneene siden Scenes from a Memory i 2000. Kanskje før det også, men da var jeg ikke oppmerksom på bandet. Lenke til kommentar
xWhatsernamex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, tror de har vært her ganske ofte egentlig. Men nå har jeg ikke tenkt over bandet noe særlig før de siste to årene, og den første konserten jeg la merke til med dem her i Norge var den i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå