Gå til innhold

Stasjonær Gamer på Komplett - Value for money?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen dårlig maskin men jeg tror nok at man kan slippe billigere unna hvis man plukker ut komponentene selv.

Men det er jo som sagt en helt grei maskin til den prisen.

Jeg ville nok heller hatt ett 5870 kort og heller en normal disk.

Lenke til kommentar

Haha, recovera nettopp passordet mitt for å spør om akkurat det samme :D

Hørte rykter om at pcen muligens blir litt bråkete, men ellers var den bra, så tenkte å få det bekreftet.

Men denne pcen er vel mye for pengene til å være komplett, og slippe å calle inn middels kvalifiserte venner til å sette den opp, for guaranteed errors?

Det vil vel ikke være noe problem å fyre opp spill i full graphics med en 1920:1200 24" skjerm på de nyeste spillene med dette skjermkortet + gjerne en film på en identisk skjerm på siden samtidig? :) (Vet det er ganske ubrukelige spørsmål jeg stiller, men er rimelig grønn)

Lenke til kommentar

Skjermkortet skal være relativt stillegående.

Boxed cpu kjøler er langt ifra stillegående ved litt load. Dette løser du med en ny vifte til 200 spenn.

Vet ikke hvilken hastighet kabinettviftene kjører på, men tviler på at du trenger alle 4 medfølgende. Bråker alle 4 for mye så bare kobler du ut et par eller setter ned hastigheten med en fanmate eller liknende til 30kr stk.

Ellers så synes jeg skjermkortet er alt for svakt til en "gamer pc" til 10 000 kr. Setter du sammen deler selv kan du ende opp med samme ytelse til 6-7k kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...