Cr1mson Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=123903# Hvis jeg skal ha inn riksTV på den tv'en, akkurat hva trenger jeg og hva må jeg gjøre da? Vi har en antenne oppe som får inn riks tv og vi har ETT abbonnement som vi betaler for. Hva må gjøres for at jeg skal kunne se på TV? Jeg er helt blank på dette så jeg takker for alle svar! Mvh ~Cr1mson Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Som det står på den linken: "For å kunne se digital TV via vanlig TV-antenne behøver du en kortmodul/CAM som kjøpes separat og et programkort fra RiksTV." Uten dette kan du bare få NRK kanalene. Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Så jeg trenger altså bare å koble til en ledning fra antenna til tv'en, skaffe alt det som står så er jeg good to go? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så jeg trenger altså bare å koble til en ledning fra antenna til tv'en, skaffe alt det som står så er jeg good to go? Ja det skal være alt som skal til. Kortet du benytter nå vil ikke uten videre fungere i RiksTV CAM'en. Kortet må også parres til CAM'en. RiksTV må derfor få beskjed sende ut parring oppdatering for at kortet skal virke i RiksTV CAM'en. Du bør også ringe RiksTV for å høre om de kan parre det samme kortet til din dekoder og CAM (jeg tror det går). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå