Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er forskjell på simpel grafikk og elendig grafikk. Blandt annet GTAIV på Xbox er jo latterlig stygt, derimot TF2 har en enkel og sjamerende grafikk som gjerne gir større innflytelse enn noen av de grafikk-kongene. Lenke til kommentar
oladola Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei, Har noen spill på en minnebrikke, når jeg putter brikken inn i DSi'n dukker den ikke opp - jeg kan imidlertid veldge minnebrikken som lagringsmedia for kameraet. Hva må jeg gjøre, må jeg bruke en spesiel minnebrikke, eller skyldes feilen noe annet. Trodde nemlig at jeg bare kunne putte inn brikken med spillene på, og så browse meg frem til de forskjellige spillene... På forhånd takk for svar. Thomas Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei, Har noen spill på en minnebrikke, når jeg putter brikken inn i DSi'n dukker den ikke opp - jeg kan imidlertid veldge minnebrikken som lagringsmedia for kameraet. Hva må jeg gjøre, må jeg bruke en spesiel minnebrikke, eller skyldes feilen noe annet. Trodde nemlig at jeg bare kunne putte inn brikken med spillene på, og så browse meg frem til de forskjellige spillene... På forhånd takk for svar. Thomas Jeg tror du svarer i feil tråd, vennligst opprett en egnet tråd for spørsmålet ditt. AtW Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei, Har noen spill på en minnebrikke, når jeg putter brikken inn i DSi'n dukker den ikke opp - jeg kan imidlertid veldge minnebrikken som lagringsmedia for kameraet. Hva må jeg gjøre, må jeg bruke en spesiel minnebrikke, eller skyldes feilen noe annet. Trodde nemlig at jeg bare kunne putte inn brikken med spillene på, og så browse meg frem til de forskjellige spillene... På forhånd takk for svar. Thomas Du har dessverre ikke lov å diskutere piratkopiering på dette forumet. Du er ikke i riktig tråd engang. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg velger lett konsoll foran PC. Det har ingenting med grafikkoppløsning å gjøre, men simpelthen fordi plattform/eventyrspill er så mye bedre representert på konsoll. Jeg synes det er ganske drøyt å si at casualgamerne spiller på konsoll, fordi PCen har store mangler i enkelte sjangre. Mindre og spesielle titler vil ikke ta sjanse med all piratkopieringen på PC, så de går ofte til konsoll. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg velger lett konsoll foran PC. Det har ingenting med grafikkoppløsning å gjøre, men simpelthen fordi plattform/eventyrspill er så mye bedre representert på konsoll. Jeg synes det er ganske drøyt å si at casualgamerne spiller på konsoll, fordi PCen har store mangler i enkelte sjangre. Mindre og spesielle titler vil ikke ta sjanse med all piratkopieringen på PC, så de går ofte til konsoll. At det er et annet spillutvalg på konsoll enn PC er det liten tvil om, men at mindre og spesille titler går oftere til konsoll, eller ofte til konsoll kan jeg ikke se det er noen dekning for i det hel tatt, det er antakelig hundredobbelt så mange, om ikke flere indiespill og småspill til PC. AtW Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Uncharted-spillene og God of Warspillene er mine beste spilleopplevelser de siste årene. De finner man ikke på PC. Nå venter jeg en 360 i posten, så da har jeg PC, PS3 og 360 (og eldre konsoller da såklart), så da er jeg fornøyd. Å være gamer men bare ha en plattform å spille på er dårlig. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg velger lett konsoll foran PC. Det har ingenting med grafikkoppløsning å gjøre, men simpelthen fordi plattform/eventyrspill er så mye bedre representert på konsoll. Jeg synes det er ganske drøyt å si at casualgamerne spiller på konsoll, fordi PCen har store mangler i enkelte sjangre. Mindre og spesielle titler vil ikke ta sjanse med all piratkopieringen på PC, så de går ofte til konsoll. At det er et annet spillutvalg på konsoll enn PC er det liten tvil om, men at mindre og spesille titler går oftere til konsoll, eller ofte til konsoll kan jeg ikke se det er noen dekning for i det hel tatt, det er antakelig hundredobbelt så mange, om ikke flere indiespill og småspill til PC. AtW Okey, nå spørs det litt hvor "spesielle" titler det er snakk om her. Jeg tenker litt større produksjoner, men samtidig spill som ikke tilhører de mest populære sjangrene (FPS, Sport, (MMO)RPG). F.eks A Boy And His Blob. Endret 29. juli 2010 av Method_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå