Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Årets lag 09/10 sesongen!

Årets spiss  

15 stemmer

1. 1. Årets spiss

• Didier Drogba
    • Salomon Kalou
      0
    • Daniel Sturridge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver sin smak. Jeg liker å ha Ballack på banen, til tross for manglende fart pga han offansive egenskaper som dyptliggende playmaker istedefor Mikels småpassninger rundt om kring til backene. Ballack har to veldig gode pasningsben, mens Mikel har knapt øyne som ser foran seg på banen. Ballack - Lampard, utfyller hverandre perfekt. Se på

Mikel har vært bedre i år, men tradisjonellt har han gitt vekk litt for mange dumme unødvendige frispark, mistet ballen i håpløse posisjoner og unngått å markere viktige spillere. I år har han vært god, vært god på taklingsfronten, holdt bra på ballen.

Dog jeg mener vi spiller bedre fotball med Ballack som dyptliggende heller enn Mikel, samt at Ballack har hatt en over all god sesong. Jeg velger Ballack der. Dog skal det være tre midtbanespillere så blir det jo Lampard - Ballack - Mikel

Jeg skjønner godt hva man ser etter i en deffansiv midtbanespiller, her er Essien dog bedre enn Mikel, selv om Essien er en ballvinner heller en holdene. Men likevel, vi spiller forskjellig fotball med Ballack der, da han bidrar offansivt, mens Mikel holder igjen. Det er litt farligere, men igjen vi scorer mer mål.

Dog er jeg kanskje litt farget her, da jeg aldri har likt Mikel spesielt i Lyntiden, mens jeg digget Ballack fra før han kom til Chelsea. Ballack har ikke hatt en fantastisk sesong på noen som helst måte, men prestert greit nok.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

cFc: Mikel har strengt tatt hatt den anker-rollen, ikke Ballack. Ballack har spilt mer sentralt, ikke dyptliggende. Som de andre sa, så har Ballack spilt i den rollen i Mikels skadefravær.

"Lol, ballack har spillt mer enn mikel", sa ikke at Mikel har spilt mer enn Ballack.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Da misforsto jeg deg..

Når Mikel spiller har Ballack hatt en sentral ballvinner/passer rolle, som han ikke gjør spesielt bra, men når Mikel ikke spiller så får han mer frihet og rom bakover, og da legger han seg dypere for å passe på når franky løper fram og putter. Det er denne rollen jeg mener han er god i. Jeg er fullstendig klar over Ballacks og Mikels forskjellige roller.

Over hele året mener jeg at Ballack har bidratt mer enn Mikel til vår suksess. Thats why. Men så er det jo strengt tatt plass til begge.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Les tråden på nytt. Vi er i Chelsea-kategorien, din løk :p

Du skrev at Frank var årets spiller i sin posisjon, uansett lag. Da burde du vel forvente at noen reagerer. ;)

Sånn sett. Ser nå at fyren uthevet "uansett lag", trodde i grunn han reagerte på at jeg ville ha Ballack/Mikel på banen. Ja, Frank har vært bedre enn Cesc i år.

Lenke til kommentar

Malouda på venstrevinge (soleklar). J. Cole har kanskje gitt laget litt ekstra kreativ kraft dei få gangene han har spelt. Som oftest er dei siste 20 min av kampen. Anelka har vært eit rivjern på topp og har gjort det bra samme med Drogba. Sjølv om det ikkje vises som mange mål av Anelka så stemmer for han foran J. Cole. Håper at Cole skriver ny kontrakt til neste sesong. J. Cole er like mykje Chelsea som Terry og Lampard.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...