dragon95 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei : ) I morra er det terrordag mot russen, og da lurte jeg på om noen har forslag til hva jeg kan bruke til å kaste tilbake Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 stein??? haha, neida kast vann inn i bilen eller masse sand inn i den Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 stein??? haha, neida kast vann inn i bilen eller masse sand inn i den kan jo det.. men har tenkt litt på vannballonger (noen med mel?) og egg men kommer ikke på mer Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Rekelake i vannpistol. haha den var bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 En annen variant kan være å kjøpe en boks med sursild. Kjør det litt i en hurtgimixer og putt i en vannballong eller pose eller kondom eller whatever. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 du kan putte i sånn tunfisk vann, vannet som den ligger i boksen. Det stinker helt forferdelig haha, dem hadde ikke likt det nei Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Seriøst IKKE gjør faenskap med bilen, dynk heller selve russen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke gjør noe med bilen. Var noen som gjore det med min bror's bil i fjord, de drittungene var shitclose fra å dø.. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veldig enig med khaffner. Bilene er tapsprosjekt nok fra før, om man ikke skal bli nødt til å prøve å selge noe som stinker fisk i tillegg. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veldig enig med khaffner. Bilene er tapsprosjekt nok fra før, om man ikke skal bli nødt til å prøve å selge noe som stinker fisk i tillegg. haha, det er nok ganske så umulig ja xD Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 okei vi får jo nesten ikke gjort kødd med bilene heller da.. for de parkerer de utenfor skolegården takk for mange bra svar! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er direkte hærverk. Sånt bør man holde seg for god til. Rekelake eller most fisk i hår eller klær er ubehagelig, men ikke mer enn det. Med mindre noen har allergi selvsagt. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 vet dere har sagt at vi ikke skal kødde med bilene, men det går jo og putte noe greier i eksospotta? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Noen venner av meg har tenkt å måle diameteren på eksospotta. Og skal lage en "propp" av tre som dem putter inni potta. Proppen må passe helt perfekt. Da vil stakkaren som skal kjøre bilen få litt problemer Et annet triks er å ta en stor strips og feste den fast til drivakselen(eller noe sånt) under bilen, den som er festet til hjulene. Da vil det komme en dunke lyd når dem kjører. Mel over bilen eller annet materiale som er litt vanskelig å få av uten å ødelegge lakken. Endret 6. mai 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dekke hele bilden med svart teip, og gni noe ekkelt over hele bilen. Skader ikke, er bare morsomt Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen venner av meg har tenkt å måle diameteren på eksospotta. Og skal lage en "propp" av tre som dem putter inni potta. Proppen må passe helt perfekt. Da vil stakkaren som skal kjøre bilen få litt problemer Et annet triks er å ta en stor strips og feste den fast til drivakselen(eller noe sånt) under bilen, den som er festet til hjulene. Da vil det komme en dunke lyd når dem kjører. Ah, jeg elsker tanken på at unger som ikke har det minste peiling på hvordan en bil faktisk fungerer skal anrette "artige" greier alle mulige steder. Som om de har kontroll på hva som er harmløst og hva som faktisk kan ødelegge eller skape trafikkfarlige situasjoner. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Noen venner av meg har tenkt å måle diameteren på eksospotta. Og skal lage en "propp" av tre som dem putter inni potta. Proppen må passe helt perfekt. Da vil stakkaren som skal kjøre bilen få litt problemer Et annet triks er å ta en stor strips og feste den fast til drivakselen(eller noe sånt) under bilen, den som er festet til hjulene. Da vil det komme en dunke lyd når dem kjører. Ah, jeg elsker tanken på at unger som ikke har det minste peiling på hvordan en bil faktisk fungerer skal anrette "artige" greier alle mulige steder. Som om de har kontroll på hva som er harmløst og hva som faktisk kan ødelegge eller skape trafikkfarlige situasjoner. Enig. Jeg har ikke tenkt til å gjøre noe mot bilene deres! For jeg ville ikke at det skal skje meg! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Most sursild med lake i en vannbalong høres gøy ut Endret 6. mai 2010 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå