Gå til innhold

Prosjektstyringsverktøy for en liten bedrift?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber i ett lite firma med tre ansatte. Trenger et prosjektstyringsverktøy som er bedre enn oppgavenebehandlingen i Outlook. Jeg har ikke vært borti denslags tidligere så har ingen krav eller preferanser.

Plattform: Windows

Bransje vi er i: Reklame/web

Pris: freeware eller under 10k

Noen forslag/erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg arbeider for tiden med utviklingen av et enkelt prosjektstyringsverktøy for småbedrifter. Tjenesten er ikke helt ferdig ennå, men vi søker etter småbedrifter som kan prøve ut systemet før det lanseres.

Gi gjerne en lyd om du er interessert.

skjermskudd.png

Lenke til kommentar

obergeru: Takker for forslag. Men virker litt voldsomt ja.

wilhelmja: Vil gjerne prøve dette!

--------------------

Er åpen for 100% "cloud-basert" programvare og om det er noen som kjenner til noe sånt også. Setter pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar

Hei,

I mitt firma benytter vi Basecamp. Vi er veldig fornøyd med dette. Her kan man også enkelt lage kundeprosjekt og gi kunden tilgang til prosjektet.

Tror vi betaler ca 50 dollar i mnd for dette. Dem har også en gratis trial. Link til Basecamp.

Takker for forslag! :) Driver å tester nå. Dette er det jeg er mest "imponert" over hittil.

Hvor mange er dere Eirik? Gir dere klientene deres tilgang også?

Lenke til kommentar

Hei,

Vi er 7 som benytter systemet internt hos oss. Vi gir tilgang til eksterne leverandører/samarbeidspartnere.

Vi har også testet systemet til bruk i større leveranser, og vi ser på flere muligheter til å benytte dette med våre kunder.

Det er enkelt å lage ett prosjekt og invitere ekstere aktører til dette.

PS!! Du kan lage "to-do" templates, som du kan benytte igjen og igjen. Tok litt tid før jeg fant ut av dette, og det har senere spart oss for masse tid (da mange prosjekt er ganske like).

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 år senere...

Hei,

jeg ser etter et prosjektstyringsverktøy hvor jeg kan gi tilgang til kunden med å følge fremdriften/status.

Har akkurat startet en trial periode på Basecamp.

Er det mulig å synkronisere prosjektavtalene i Basecamp med SuperOffice Sales & Marketing? Kundedatabasen vår ligger i SuperOffice og de fleste avtalene legges der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...