dinosauren Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei Har en peugeot 307 03-modell. Når jeg trykker ned gasspedalen kommer det en knirke lyd. Det høres ut som det er to bevegelige deler som ikke er smurt skikkelig og gnisser. Lyden kommer også når du slipper gasspedalen helt. Tror ulyden stammer fra et sted under panseret. Vet dette ikke er mye å gå på, men noen som har en aning om hva dette kan være? Og om det er alvorlig? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Knirker det når bilen er av også? Første jeg tenkte var gasswaier... Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Nei det gjør den ikke, så da er det vel ikke den regner jeg med Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hmm. Du kan jo få en til å se oppi motoren mens du gasser å se om noe beveger seg eller lytte nærmere hvor det kommer fra. Neste jeg tenkte var motorfeste, men tviler på meg selv her. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bare gi full gass på motorveien, kjør inn i en autovernet og be om erstatning sånn at du får ny kjærre. Funker som fjell! Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Hmm. Du kan jo få en til å se oppi motoren mens du gasser å se om noe beveger seg eller lytte nærmere hvor det kommer fra. Neste jeg tenkte var motorfeste, men tviler på meg selv her. Det som er så kjedelig er at lyden bare kan høres når du har den i gir. Om lyden forekommer i fri vet jeg ikke, siden turtallet går fort opp og du hører bare motoren. Så den som ser nedi må jo småløpet litt på siden mens han har tryne nedi motorrommet Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hmm (igjen). Kan det være differensialen da tro..? Eller en aksling? Endret 6. mai 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det kan være stablisatorstag-fôringene som er litt slitte. Smør de opp med bremsefett e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå