Lexiboij Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei, har tenkt til å koble høyttalerene mine til PC-skjermen når jeg skal spille PS3, men det fungerer ikke når jeg bruker PCen. Blir det annerledes når jeg bruker HDMI kabel? Har følgende skjerm: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=142853 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du får lyd over hdmi/dp men ikke dvi/vga så du må nok koble lyd fra pc'n din til skjermen på vanlig vis Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Så om jeg kobler til HDMI kabel vil jeg få lyd? (ja jeg trenger det inn med teskje. ) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Spørs om skjermkortet ditt støtter det. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Ati Radeon HD 4800 series - Var helt sikker på at jeg hadde en HDMI inngang på PCen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 hd48xx støtter lyd over hdmi så det er bare og koble til og konfigurere i ccc at du skal ha lyd over hdmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå