Thunder1 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har i det siste (par-tre ukene) hatt problemer med særdeles treg browsing av internet (mange sider vil ikke laste i det hele tatt), hvor jeg f.eks er nødt til å refreshe siden 10x før den fungerer. Derimot visse sider som facebook, hotmail osv fungerer flott hver gang jeg prøver å loade, mens andre sider rett og slett ikke vil loade. Har ikke funnet noe om dette på GET sine driftsmeldinger/kundeservice sider. Skal sies at jeg også har kjørt uttallige virus/spywares scans uten å finne noe nevneverdig. Problemet oppstår også på andre maskiner i samme nettverk(uavhengig om jeg kjører via router eller ikke), samt i forskjellige browsere (IE,opera,FF) Noen som vet hva evt problem kan være? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du kan jo prøve å bytte DNS på din egen PC, for å se om det er navneoppslag som er problemet. Sett DNS statisk til f.eks 195.159.0.100 for å se om det hjelper. Prøv også traceroute mot en adresse med god og en med dårlig respons. tracert facebook.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå