boosting Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fint kabinett, men holder heller på Antec 902...antakelig litt rip-off her.... Lenke til kommentar
agjell Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som har dette kabinettet og Radeon HD 5970? Lurer på om skjermkortet får plass uten modifikasjoner, det ser ut som om 5.25" brønnen går såpass langt ned at enden på skjermkortet kan stikke litt inn i brønnen. Eller? Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Netshop har nå satt ned dette kabinettet til hakket under tusenlappen på ukestilbud. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som har dette kabinettet, og kan fortelle meg 2 ting? 1. Hvordan tilkobling er det på de medfølgende viftene? Jeg kan ikke se alle på bildene ... Er alle 3 pins HAN molex (inn på HK), eller er det også noen av dem som er 4 pin HUN molex (de "store" rett fra PSU). 2. De to 140mm viftene i topp: Noen som vet CFM, hastighet og dB på disse? Tror jeg kommer til å kjøpe et slikt, men må vite litt om det først :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå