Gå til innhold

13" - 15" bærbar pc til Office og Photoshop, maks 7000,-

Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

Må invistere i ny bærbar PC, men er usikker på hva jeg bør velge denne gangen.

Bruker PC'en stort sett til office-program, nettsurfing og ellers multitasking. I tillegg kjører jeg Photoshop og lignende bildebehandlingsprogramvarer. Må også ha HDMI siden jeg bruker å koble PC'en til flatskjermen.

Budsjettet ligger på noen tusen lapper, opp til ca. 7000.

PC'en blir flyttet på daglig så kabinettet bør være noen lunde robust. Setter også pris på god batterikapasitet. Skjermen? Tja, rundt 13" - 14"?

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lekker pc det der, er på utkikk i en pc i samme prisklassen jeg også (maks 7000)

Noen som vet hvordan ASUS er på kvalitetet? Har hatt og set en del acer pcer og det er ikke noe jeg er interisert i igjenn.

Mener ikke og ta over trådstarters tråd her men er på utkikk etter akkurat det samme som trådstarter + at bateritid ikke er noe viktig for meg og at utseende har litt å si. dvd leser er også greit:P Noe gode tips?

Lenke til kommentar

Fant ut at det var 32bitsOS på den til 5369 i motsetning til den fra komplett som hadde 64bits OS

Men jeg fant denne hos komplett også Asus ul30a, 5795,- Eneste forskjellen jeg kan se her er at den billige har et 63Wh batteri mens den til 6995 har et 84Wh batteri

Endret av Ziera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...