-sparks- Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Søsteren min har fått tilsendt en nokia 5233 kjøpt i thailand. Det fulgte ikke med simkort eller noen annen indikasjon på at den er knyttet til en teleoperatør. På Elkjøp sier de etter test at den er låst. Men det merkelige er, når jeg setter inn mitt eget norske simkort inn i telefonen(ringkontant fra en eldre samsung) så virker den tydeligvis og jeg kan ringe og sende meldinger med den. Hvorfor er det slik? Kan elkjøp ha tatt feil? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvis telefonen aksepterer simkort fra forskjellige operatører, så er den ikke låst. Ringkontant er Telenor, ikke sant? Prøv et simkort fra en annen operatør. "Mobile Phones in Thailand are not locked so in theory they should work in other countries." http://www.thailandqa.com/mobile_phones/004.php Tror Elkjøp er på bærtur. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Da har jeg med ny selvtillit dratt til elkjøp, og det viste seg at dama hadde misforstått programmet som skal teste telefonen. Løst Endret 6. mai 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå