sindredl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, topic sier vel det meste. Jeg vet om noen som har installert Photoshop CS2 gjennom Wine i ubuntu. Jeg lurer egentlig på om noen vet om det går ann å installere nyere versjoner av PS gjennom Winer per dags dato? Jeg er egentlig mest kjent med CS3 og CS4, det er også disse to jeg har liggende på maskinen min, jeg har dog kun CS3 Master Collection liggende som jeg har problemer med å få åpna i Wine. (skjer ingenting) Og til sist, når jeg skal installere Photoshop gjennom Wine, må man gjøre noe spesielt eller bare høyreklikk og kjøre setup gjennom Wine? Takk på forhånd. Sindre D.L Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 kikk på http://appdb.winehq.com - følg deres guider, og legg inn eventuelle spørsmål der. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gimp kan være et alternativ til du får photoshop opp? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 "kjøpt Playstation - trenger Alan Wake" Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vmware --> XP --> PS er et reelt alternativ... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvorfor surre med VMWare når man har VirtualBox? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Av erfaring er Vmware er langt mer stabil en Virtualbox. Samt at Vmware er langt mer stabil og mindre resurskrevende Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Når var sist du prøvde VirtualBox da? Det er ihvertfall ikke min erfaring, jeg finner dem omtrent likeverdige. Aldri opplevd at Windows har kræsjet i VirtualBox, og jeg kjører en XP-installasjon i timevis daglig. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Et par måneder siden, samt at jeg anser også Vmware som mer lettforståelig. Men igjen er dette en individuell mening.. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 vmware er proprietært og ressurskrevende møl. vbox funker flott. programmerer i C# i en Windows XP vm. har også kjørt både Linux-baserte OS og andre frie OS, samt andre Windowsversjoner. alt funker flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå