MiRaCL Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei Ettersom mine Shure E3c har sagt takk for seg, så er jeg på jakt etter nye ørepropper. Denne gangen vil jeg ha noe man kan skifte kabel på om nødvendig. Derfor har valget falt på følgende hodetelefoner: Ultimate Ears TripleFi 10 Ser alternativt på Ultimate Ears SuperFi 5pro også. Er det noe sted i Norge man kan få tak i Ultimate Ears? Apple.no teller ikke helt da de er ganske overpriset. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Logitech har jo køpt opp UE, så de kan kjøpes på Logitech Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk Lurer på om jeg kjøper de på Ebay istede, blir veldig mye billigere derifra. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Takk Lurer på om jeg kjøper de på Ebay istede, blir veldig mye billigere derifra. Sjekke www.kelkoo.no og prisguide.hardware.no tenker jeg.. Komplett solgte disse før, jeg kjøpte derfra.. Men var ikke fornøyd med med dem, så sendte tilbake. Endte opp med ett westone 3 sett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå