fjarle Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ny beta-versjon av Apples operativsystem. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har denne versjonen blitt mer stabil? Jeg vil gjerne ha OS 4 på min iPhone, men har hørt at tidligere betaer var svært ustabile ... Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Basert på omtrent et døgns testing er denne foreløpig mer stabil enn beta 1, og vesentlig bedre enn beta 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Rotasjonslås Håper dette er kompatibelt med iPod touch 2 gen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 lol, hvis du jailbreaker får du alle disse funksjonene. har hatt multitasking med kirikae i 6 mnd og iNoRotate som hindrer skjermbildet å rotere (fint å ha i senga). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 lol, hvis du jailbreaker får du alle disse funksjonene. har hatt multitasking med kirikae i 6 mnd og iNoRotate som hindrer skjermbildet å rotere (fint å ha i senga). Hmm, kanskje jeg burde jailbreaket igjen da. Hadde det før jeg skiftet til OS 3.0 Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Probleme med jaulbreaking er at du mister garandti og alt blir mere jalla laga til. Apple gjer jobben skikkelig:) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Apple gjer jobben skikkelig:) Endret 6. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Probleme med jaulbreaking er at du mister garandti og alt blir mere jalla laga til. Apple gjer jobben skikkelig:) Apple gjør jobben skikkelig. Bunnsolid gjennomført. Det er sant. Hadde Apple bygd hus så hadde de droppet vinduer. De kan jo tross alt knuses. Nææh.. Jeg tror du sier det du sier fordi du ikke får det til. Garantien mister du KUN om du leverer den inn jailbreaket. Er jo bare å gjenopprette litt først, noe du ikke en gang trenger skjermen for å kunne gjøre. Jalla?! Næææh. Nå tuller du skikkelig. Jeg setter pris på å kunne endre bakgrunnsbildet på pc'en min. Samme med iPod'en. Disse hadde vært "jalla"-produkter om det IKKE var mulig. Apple lager riktig nok gode produkter, men som alle andre trenger de også litt hjelp av og til. Du også, ser det ut til. Kan godt hjelpe deg å jailbreake, jeg :-) 1 Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 lol, hvis du jailbreaker får du alle disse funksjonene. har hatt multitasking med kirikae i 6 mnd og iNoRotate som hindrer skjermbildet å rotere (fint å ha i senga). Hvilket program brukte du? Link? Lenke til kommentar
tkrped Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 hei registrer noen steder at nye os støtter iPhone 3G, mens andre steder står det at den ikke støtter den. Hva er rett??? ps er dete noen som vet når lansering er??? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, den støtter det nye operativsystemet. Lanseringen er vel 21. juni? Lenke til kommentar
tkrped Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 takk, ble så forvirret... da mange kjente steder annonserer at iPhone 3G ikke ville ha støtte for den og andre ikke:) Gleder meg allerede:) Hater at spotify avsluttes helt og ikke er slik ipod funger, slik man kan gjøre andre oppgaver samtidig høre musikk:) Countdown:) Lenke til kommentar
roht Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men det støtter ikkje multitasking! Spotify blir derfor avslutta når du trykker på homeknappen. Lenke til kommentar
tkrped Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 hmmm, er du sikker på det??? så en video der de demo dette.... at denne skulle være på os 4...... Lenke til kommentar
tkrped Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 slettes alt av programmer under en jailbreaking??? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Under Keynoten hvor iPhone 4 ble anonsert sa Steve Jobs at iPhone 3G vil delvis støtte iOS4. Multitasking er blant de funksjonene som ikke vil støttes på 3G. Se http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ iOS 4 works with iPhone 4, iPhone 3GS, and iPhone 3G. Not all features are compatible with all devices. For example, multitasking is available only with iPhone 4 and iPhone 3GS. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 slettes alt av programmer under en jailbreaking??? nei, ingenting slettes Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Under Keynoten hvor iPhone 4 ble anonsert sa Steve Jobs at iPhone 3G vil delvis støtte iOS4. Multitasking er blant de funksjonene som ikke vil støttes på 3G. Latterlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg