indahla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk levert min iPad fra USA igår. Sliter nå med tilgang til AppStore. Jeg har fra før en iPhone med AppStore tilgang, men når jeg bruker denne på iPad'en får jeg beskjed om at denne kun kan benyttes på den norske AppStore'en. Jeg har også forsøkt å opprette en ny konto på iPad'en (og late som jeg bor i USA) men får feil på kredittkortinfo. Jeg har klart å laste ned App's via iTunes og deretter legge de over på iPad'en, men dette er jo fryktelig tungvindt. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du må kjøpe et iTunes-gavekort for US på ebay og registrere kontoen med det i stedet for kredittkortet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk levert min iPad fra USA igår. Sliter nå med tilgang til AppStore. Jeg har fra før en iPhone med AppStore tilgang, men når jeg bruker denne på iPad'en får jeg beskjed om at denne kun kan benyttes på den norske AppStore'en. Jeg har også forsøkt å opprette en ny konto på iPad'en (og late som jeg bor i USA) men får feil på kredittkortinfo. Jeg har klart å laste ned App's via iTunes og deretter legge de over på iPad'en, men dette er jo fryktelig tungvindt. Noen som har en løsning? Et annet triks som kanskje virker er å registrere ny usa-konto via å kjøpe en free app på US storen, og dermed slippe unna kredittkortregisrering. - Det virker på den norske iallefall. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Et annet triks som kanskje virker er å registrere ny usa-konto via å kjøpe en free app på US storen, og dermed slippe unna kredittkortregisrering. - Det virker på den norske iallefall. For å laste ned en free app må man også ha en konto, og for å få en konto må man registrerer et kredittkort eller et gavekort. Ser ut som gavekort-løsningen er den beste. Noen som kjenner til noen ærlige sjeler som selger dette på ebay? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Så lenge selgeren har kun positive/gode tilbakemeldinger bør det gå bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Her http://itunes-express.web.officelive.com/ kjøpte jeg, fikk koden i.l.a. et par timer. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Et annet triks som kanskje virker er å registrere ny usa-konto via å kjøpe en free app på US storen, og dermed slippe unna kredittkortregisrering. - Det virker på den norske iallefall. For å laste ned en free app må man også ha en konto, og for å få en konto må man registrerer et kredittkort eller et gavekort. Ser ut som gavekort-løsningen er den beste. Noen som kjenner til noen ærlige sjeler som selger dette på ebay? Hm, ikke nødvendigvis - du får spørsmål om å registrere kontoen når du prøver å kjøpe en free app - og da slipper du kredittkortet. (men som sagt, mulig dette bare virker når du skal aktivere en iphone i den norske shopen - det var det jeg brukte det til) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Gavekort gjorde susen. Nå er iBooks installert. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvordan er tilgjengeligheten med fagbøker på iBooks store? Tenker på universitet bøker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Hvordan er tilgjengeligheten med fagbøker på iBooks store? Tenker på universitet bøker. På sikt er dette nok mulig, men ikke nå. Endret 14. mai 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå