abene Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Microsoft har lagt ut en ny forhåndsvisning av Internet Explorer 9.0. Les mer Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Microsoft har lagt ut en ny forhåndsvisning av Internet Explorer 9.0. Les mer Jeg vil bare si: Flott artikkel! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Her er litt mer informasjon om utgivelsen. I kommentarfeltene har også en representant fra Microsoft kommentert litt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den vil ikke installere på min XP, husker Microsoft varslet om dette. Den skal kjøre DirectX 11, om jeg ikke husker feil. Windows XP støtter som kjent kun DirectX opp til nummer ti. Spekulativt! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) What are the system requirements for Platform Preview? You need a Windows PC running either Windows 7 or Vista. On Vista, you need to have installed Internet Explorer 8 and you need to install the Platform Update for Windows Vista, available on Windows Update since October, 2009. Platform Preview is only available in a 32-bit x86 version but it will install and run on 64-bit Windows 7 and Vista. http://ie.microsoft....ns/Default.html Endret 6. mai 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tragisk om denne ikke kommer ut til XP! XP kommer ikke til å forsvinne på flerfoldige år og da er jo webutviklere like langt ... Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Men skal man støtte et 9 år gammelt OS? Må jo forsvinne snart selv om det er mange som bruker det enda. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det går nok minst 9 år til før XP er helt borte vil jeg tro Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Men skal man støtte et 9 år gammelt OS? ... Så lenge de fortsatt selger XP med netbooks, ja. Evt. må de tilby gratis Win7HP oppgadering til den enorme brukermassen. og skal inkludere bedre støtte for standarder Var jaggu meg på tide! Endret 7. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Det blir bare enda en spiker i kista for IE. Microsoft graver egen grav for nettleseren, dette betyr bare at Firefox, Opera og Chrome (for å nevne noen) vil øke ytterligere i markedsandel og at Microsoft står i fare for å sitte igjen med skjegget i postkassa. Dessuten er det allerede begynt å komme diverse Windows XP tilpassende versjoner av IE9, regner med at en piratutgave som vil kjøre på XP er rett rundt hjørnet. e: korreksjon Endret 7. mai 2010 av R083r7 Lenke til kommentar
nst Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 At de gidder! IE burde ha blitt lagt ned. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Den vil ikke installere på min XP, husker Microsoft varslet om dette. Den skal kjøre DirectX 11, om jeg ikke husker feil. Windows XP støtter som kjent kun DirectX opp til nummer ti. Spekulativt! Det er jo også mange relativt nye skjermkort som ikke støtter DX høyere enn 10. Så om dette er et systemkrav for IE9, er det, ja, betenkelig. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Xp støtter vel ikke DX 10? Det var jo stort oppstyr når DX kom bare litt Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå