Simen Løkken Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Les mer Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Skull ikke dette komme til PC også? Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette hørtes veldig bra ut. Skal nok kjøpe det en gang i framtiden. Elsker "twin peaks" aktig atmosfære. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 "jeg tør vedde skjorta mi på at vi får se en fortsettelse på marerittet på Xbox Live i nær fremtid." Er jo trygt å si det når Remedy har sakt at de SKAL lage flere, spillet er lagt opp for å være en serie. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Burde ikke dette blitt utgitt på høsten? Grøsserspill skal kun spilles under ultimate vær- og lysforhold. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Skull ikke dette komme til PC også? Det var egentlig meningen, men ble skrapet i siste liten. Muuuulig vi ser en port om et år ellerno? Skal aldri si aldri.. "jeg tør vedde skjorta mi på at vi får se en fortsettelse på marerittet på Xbox Live i nær fremtid." Er jo trygt å si det når Remedy har sakt at de SKAL lage flere, spillet er lagt opp for å være en serie. Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Følger med kode til neste episode som kommer i sommer. Så mer blir det. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Følger med kode til neste episode som kommer i sommer. Så mer blir det. Ser ut som Microsoft har snytt anmelderutgaven for den koden, gitt! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Følger med kode til neste episode som kommer i sommer. Så mer blir det. Ser ut som Microsoft har snytt anmelderutgaven for den koden, gitt! Ja de vill vell att anmelderne også skal ut å kjøpe produktet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet Wikipedia er kjekk den: Remedy has confirmed that Alan Wake is only the first season of a bigger story, opening the door for future sequels Kilde: http://www.gamezine.co.uk/news/remedy-alan-wake-only-first-season-$1309626.htm Endret 6. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Endelig et spill jeg virkelig fikk lyst på og så kommer det kun på 360. Vil det aldri noensinne komme på PC eller PS3? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei, er et exclusive 360 spill som MS har satset mye på. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper det er like eksklusivt som GTA IV skulle være,kom ikke det på PC? Eller hva med Episodes from Liberty City? Skulle som kjent heller aldri komme på PC, eller vent hva var i hyllene forrige måned? Dette er spekulativ markedsføring. Mitt håp er at Alan Wake også vil dukke opp på PC. Skandale at Remedy selger seg til Microsoft på denne måten. Var andre tider med Max Pine. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Satser på at det kommer til pc ja. Alt med denne generasjonen tilsier at det ganske så sikkert vil gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tja, jeg vil ikke si at trenden er overveldene, PC synes å være av lav eller ingen prioritet hos MS. Dette kommer jo lett til syne ved at de ikke har utgitt oppføgerne til Fable, Halo og Gears of War til PC, selv om forgjengerene ble portet over. Det er nå godt over 2 år siden MS gav ut sitt forrige spill til PC. Men i og med Alan Wake ble utviklet for PC-en rimelig lang stund, ville det heller ikke være utypisk MS å gi ut spillet til PC ett års tid senere, så det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet Wikipedia er kjekk den: Remedy has confirmed that Alan Wake is only the first season of a bigger story, opening the door for future sequels Kilde: http://www.gamezine.co.uk/news/remedy-alan-wake-only-first-season-$1309626.htm Ja, det er vel ingen tvil om at det vil komme mer. Det jeg tenkte på var om de kom til å selge de kommende episodene som DLC på XBL. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skull ikke dette komme til PC også? Utrolig kjipt hvis det ikke kommer ihvertfall....Et hån mot PC-spillere! Games for windows liksom, FU MS! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 De utvikler directx men å satse på egne spill for pc-plattformen ser ganske dårlig ut. Er nok ett strategisk valg MS har gjort her, de vil ikke ødelegge for salget til xbox. Intel visste jo tilogmed demoer med alan wake for å vise hvor bra spillet var til windows pc'er med intel prosessorer.http://www.youtube.com/watch?v=gTCakNb5llg Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Tviler sterkt på att Alan Wake noen gang kommer til PC og grunnen til att jeg sier dette er ikke fordi jeg er 360 fanboy men fordi att hvor mange av MS eksklusivene fra de siste årene som har kommet på 360 og enda ikke kommet på PC. Jeg tenker da på spill som Lost Odyssey, Blue Dragon, Forza Motorsport 2,3, Halo 3, Halo ODST, Crackdown osv for å nevne noen. Når de gjelder andre eksklusiver som har kommer så er disse hovedsaklig laget av EA og Ubisoft og da tenker jeg på Mass Effect 1,2 og Splinter Cell. På GTA IV episodene så var dette bare en tidseklusiv greie og grunnen til att både MS og Rockstar lenge nektet på att dette ville komme på andre plattformer var fordi MS på mange måter stod for utviklingskostnadene til tilleggspakken. Jeg tror ikke disse ville ha vært så omfattende om ikke MS hadde spytta inn 50 millioner. Så Alan Wake på PC, neppe, men det går jo ann å drømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg