Gjest Gutt 18 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 I det faktum at ingen jenter noengang har likt meg for personen jeg er, ligger det også en følelse av at jeg ikke burde være den jeg er. Jeg finner det som en umulig oppgave å ikle meg en ny ytre og indre personlighet, så hva har jeg, annet enn håpløshet? Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ble ikke helt ferdig.. I det faktum at ingen jenter noengang har likt meg for personen jeg er, ligger det også en følelse av at jeg ikke burde være den jeg er. Jeg finner det som en umulig oppgave å ikle meg en ny ytre og indre personlighet, så hva har jeg, annet enn håpløshet? De jeg har konferert med om denne.. håpløsheten, sier jeg bare trenger å treffe den rette. Men hva skal jeg så gjøre? Om jeg eventuelt vil stå foran denne drømmekvinnen, har hun garantert ikke gjensidige følelser, og om hun har det er jeg fra før lammet og målbundet i redsel for å ytre noe som for henne vil virke støtende, og da er jeg jo ikke akkurat meg selv? Er jeg alene om slike tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå