ltdata Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har blitt avhengig av internett og kaster bort flere timer på unyttig surfing hver dag. Vet dere om et gratis program som kan f.eks gjøre at jeg bare kan surfe i 1 time pr dag før den stenger nettet? Ellers har dere noen andre tips om hvordan jeg kan begrense tiden min foran internett? Klarte 12 timer i dag uten internett Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Som regel kan du innstille det i routeren din. Endret 6. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Som regel kan du innstille det i routeren din. Hva er routeren min? jeg har ikke noe modem eller noe slikt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvordan får du da internett? Du må jo være koblet til et nettverk på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vekkerur eller timer og lære seg å slutte når det piper? Lenke til kommentar
WD- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Om du bruker firefox foreslår jeg LeechBlock. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4476 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 koblet til studentnett via en kabel som stikker inn i veggen. en sånn ledning med klips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå