DarkScorpion Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er det bare meg eller er de egentlig den sammen butikken... Alt er likt på begge butikkene... Prisene, lagerstatus, samma utropstegnet foran samma varene. Samma menyene, eneste forskjellen jeg finner er navnet, tlf nummeret(finner bare hvor en av de befinner seg), noe grafisk fremstilling, og en av de har større mellomrom mellom f.eks prisene og lagerstatusen.... Det vil jeg si er høyst merkverdig.... Noen som vet grunnen for dette? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan ikke svare men gjette? Kanskje dem har samme webdesigner? Eller en standarisert web-shop sak? Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 De har sikkert kjøpt samme web-shop løsning. Finnes noen få av de på markedet, og derfor ligner mange web-shops veldig på hverandre. Dette er ferdige løsninger. Alt skrives bare inn i en mal. At de har ca. samme varer og lagerstatus kommer kanskje av at de muligens har samme leverandør, og det er ofte leverandøren eller produsentens "feil" at enkelte varer ikke er på lager. Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Vil tro at vsdata, datasupply, pcbutikken psdata, data1-shop med fler er butikker til Hattelco. I det minste så har de sikkert eier interesser i de.. På samme måte som Norek/Komplett.. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 De har felles fjernlager, derfor er lagerstatusen den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå