Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om skinny gutter?


Anbefalte innlegg

Er gutt så skal ikke si noe, men jeg har en venninne som misliker muskler og elsker tynne og spinkle gutter.

Noen har vel denne preferansen òg. Smaken er som baken.

 

Jeg har aldri synes at tynne, spinkle og magre mennesker er særlig tiltalende å se på, uansett kjønn.

 

En gylden tommelfingerregel er: Den kroppen gutta flest misunner, er den kroppen jentene foretrekker.

 

Har lest at de fleste damer foretrekker en over gjennomsnittlig muskuløs fysikk, men ikke for mye. Man kan gi seg i god tid før man begynner å ligne på Arnold, Sly, Van Damme, etc. Ikke at det er noen fare for det uansett. De fleste av oss ville måtte jukset oss til en slik kropp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spinkle gutter er megasexy!

 

En gylden tommelfingerregel er: Den kroppen gutta flest misunner, er den kroppen jentene foretrekker.

 

 

Nope!! Ikke for meg og diverse venninner. Skinny er fint. :) Om man er skinny trenger man ikke så mye muskler, for man ser definert og atletisk ut med bare litt. Dessuten ser man ofte en parallell mellom mye muskler og grove fjes...som ikke er pent.

Lenke til kommentar
Gjest penny

Jeg elsker en atletisk kropp, men det er til syvende og sist personlighet som vinner meg over. Men jeg ville sikkert oppmuntret han til å trene hvis jeg først falt for en skinny fyr. Er glad i fysisk aktivitet selv, og ikke veldig stor fan av at gutter har jente armer og kyllingben. Men faller man for noen betyr naturligvis ikke dette så mye likevel.

 

Men sånn generelt vil helst ha en som er litt sterkere enn meg, en som kan hjelpe meg å ta et løft, ikke som jeg må ta løftet for. Det er min personlige mening om hva som er sexy i hvertfall.

 

Men det finnes sikkert mange jenter som er uenige med meg her. Har flere venninner som ikke bryr seg like mye. Jeg er derimot opptatt av å holde min egen kropp trent, og ønsker da også en partner med lignende holdning.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hmm, jeg vet ikke helt jeg.. For jeg har liksom alltid vært mest borti normale/kratige gutter.. Men de to siste har veid, vel en god del mindre enn meg og kan uten tvil betegnes som litt under normalen/tynne gutter, og jeg må si jeg syntes begge de to har vært ufattelig mye mer sexy enn de andre jeg har vært med. Greit, de kunne vært litt mer polstra, men fortsatt ikke gærent sånn som de er :D

Lenke til kommentar

Nope!! Ikke for meg og diverse venninner. Skinny er fint. :) Om man er skinny trenger man ikke så mye muskler, for man ser definert og atletisk ut med bare litt. Dessuten ser man ofte en parallell mellom mye muskler og grove fjes...som ikke er pent.

Nå tenkte jeg på personer som langt derifra er definerte og atletiske om de bare hadde 'litt' mer muskler.

Lenke til kommentar

Syns virkelig det ikke er så farlig, jeg. Det er godt mulig at han må gjøre litt ekstra innsats for å virke dominerende og maskulin ovefor meg, ettersom det er det som tiltrekker meg. Har mye med utstråling og adferd å gjøre også. Men selvfølgelig finnes det en grense. Jeg ville nok tenkt meg om to ganger før jeg hooket opp med en fyr som er like tynn som meg. Liker å føle at jeg er feminin. Har likt mange av den litt mer spinkle sorten. Tross alt er det så mye annet som spiller inn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Dette er noe jeg har tenkt litt på. Selv er jeg en ganske tynn gutt, og jeg lurer på om dette har mye å si når jentene ser på utseendet til en gutt?

 

Hvor viktig er dette i forhold til hygiene, et fint ansikt, en god klesstil og utstråling? Hvis dere skulle sammenlignet.. kunne det sammenlignes med puppestørrelse/rumpeform?

 

Er det vanskeligere å bli tent av en skinny gutt, enn en som er maskulin og atletisk?

 

Jeg er også en gutt som er lang og skinny, tror jeg kan betegnes som syltynn! Har alltid vært sånn, spiser og trener for å legge på meg, men legger ikke på meg et eneste gram lissom!

 

Har en ganske rocka stil med langt mørkt hår og går i helt tighte jeans som sitter som støpt på! Funnet ut at den stilen kler meg best, det understreker lissom hvor skinny jeg er! Får høre av endel syns det er fint og sexy, men også noen som syns jeg er en skikkelig pingle gutt!

 

Hva syns dere om en sånn gutt, jeg er 1.84 cm høy og 59 kg.

Lenke til kommentar

Er ikke noe å bekymre seg om. Er personlig 1.96 og veier 74 kilo. Får høre av mange at jeg er tynn, men jeg har trent hele livet og er en veldig sunn person. Jenter er forskjellige, noen liker ditt, noen liker datt. Selvsagt vil noen jenter ikke like at gutter er tynne, men det er samme som at noen gutter ikke takler redheads eller ikke liker jenter med grønne sko. We are all different. Bruker en del tighte jeans sjæl og det ser veldig bra ut imo. Folk tror dessverre at det er en automatikk i at om du er tynn så spiser man ikke, det er en oppfatning som er feil - i svært mange tilfeller, som mitt eget, er det genetisk, noe det høres ut som det er i ditt tilfelle også, jeansgutt. Kiloene går hverken opp eller ned.

 

Who the fuck cares, så lenge du er komfortabel med deg sjæl er det alt som behøves.

Lenke til kommentar

Det er mye genetisk ja, men du spiser allikevel ikke nok om du veier 59kg og er 1.84 høy, så enkelt er det.

 

drikk noen liter melk til det du spiser vanlig

Helt feil. Dette er den vanlige oppfatningen. For mange mennesker er det et like stort problem å gå opp som det er for enkelte å gå ned i vekt. Du kan ikke se dette fra ditt ståsted fordi du ikke har forutsetningene til å prate om det. Jeg spiser samtlige av mine kompiser under bordet, likevel varierer kiloene mine fra dag til dag på maks en halv kilo.

Lenke til kommentar

La oss først rette opp i noe. Er noen personer som blander skinny og musklær med overvekt.

 

Det finnes tre kroppstyper:

1) Skinny

2) Barsk og muskæler

3) Feit

 

--

De fleste er blanding mellom to av gruppene, jeg foreks er blanding av skinny og barsk.

 

Å være tynn er ikke det veerste en jente kan søke, fordi damer er revolusjonert programmert til å like menn som er slanke og definerte, fordi det er slik vi har utviklet oss. Å ha ekstre fett på kroppen ble ikke en hit før i 1800-1900 tallet, og til den tid var vi ikke revolusjonert innstilt på å like slike folk, fordi det så bare feil ut. Hadde vi dog for 2 millioner år siden vært feite og overvektige, så hadde det vært uvanlig å være slank og definert i dagens samfunn.. Vel, det sier seg selv tror jeg.

 

Så å være skinny i dette samfunnet er ikke det værse, men jenter har et godt øye for muskler fordi det er det vi menn er opptatt av og det som definerer det manngelige-kjønn. Akkurat som dere damer er opptatt av rumpe, lår og pupper, fordi det difinerer det kvinnelige-kjønn.

 

Jeg er gutt.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Det er mye genetisk ja, men du spiser allikevel ikke nok om du veier 59kg og er 1.84 høy, så enkelt er det.

 

drikk noen liter melk til det du spiser vanlig

Helt feil. Dette er den vanlige oppfatningen. For mange mennesker er det et like stort problem å gå opp som det er for enkelte å gå ned i vekt. Du kan ikke se dette fra ditt ståsted fordi du ikke har forutsetningene til å prate om det. Jeg spiser samtlige av mine kompiser under bordet, likevel varierer kiloene mine fra dag til dag på maks en halv kilo.

 

Feil. Du som må lære deg om kosthold. Kjenner flere som er super tynne men som klarer gå opp

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Det er mye genetisk ja, men du spiser allikevel ikke nok om du veier 59kg og er 1.84 høy, så enkelt er det.

 

drikk noen liter melk til det du spiser vanlig

 

Tror også helt klart at det ikke er likt for alle mennesker. Jeg har prøvd å gå litt opp i vekt og spiser masse, men er jo litt opptatt av hva jeg spiser, jeg spiser ikke masse feit og usunn mat av den grunn! Jeg trener endel kondisjonsrelatert trening og er veldig utholdende, jeg har lange slanke muskler, ikke noe body builder gutt jeg nei og tror aldri jeg kan bli det! jeg er som Bandidos-Pelle, jeg klarer ikke å gå opp i vekt, har prøvd,men det går ikke. Er jo bare 21, så kan jo skje ting med vekten, senere i livet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...