Lemongrass Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hehe, nå har jeg havnet opp i en litt klein situasjon. Det er en jente i klassen som jeg ikke kommer så godt over ens med, altså vi har ingenting i mot hverandre, men personlighetene vårere kræsjer så sykt. Hver gang vi prøver å ha en samtale blir det bare merkelig og samtalen blir bare rot. Det er litt morsomt for ingen av oss opplever det med noen andre I det siste virker deg også som hun har blitt litt keen på meg og prøver å kontrollere meg, og jeg er den siste personen som kommer til å bli kontrollert av en jente og det hele er utrolig morsomt og klomsete. Er det noen andre som har opplevd en sosial kræsj før eller? Endret 6. mai 2010 av cyclo Emnetittel endret da original emnetittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har du aldri hørt at "opposites attract". Pga dere er så forskjellige er nok grunnen til at dere begynner å like hverandre. Er ikke uvanelig, og som regel pleier slike forhold å fungere sikkelig bra. Endret 6. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Såpass, siste som hadde falt meg inn Lurer på hvordan det forholdet ville fungert når vi ikke kunne snakke sammen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Såpass, siste som hadde falt meg inn Lurer på hvordan det forholdet ville fungert når vi ikke kunne snakke sammen. Du er nå ganske ung enda, så den delen er ikke så viktig, men uansett: Vært sammen med ei i to år nå. Vi kommer fra to vidt forskjellige familier med to vidt forskjellige levesett. ( Foreldrene hennes er kristne, dominante og presser henne hardt. Foreldrene mine er veldig liberale. ) Alle de "typiske" samtaleemnene er håpløse, da vi begge har sterke meninger og fryktelig dårlige tapere. Dog fungerer det enormt bra, vi holder oss bare borte fra disse samtaleemnene. Har nå etter 2 år ikke hatt noe som kan defineres som en krangel. Hatt utallige heftige diskusjoner, dog det har kun bidratt som krydder. Endret 6. mai 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå