Teza Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Mao, bytte font til en mer lettlest type og lage en renere/enklere ramme rundt beskrivelsen til den enkelte bryter så det ser mer ryddig ut. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Byttet til anbefalt font for å teste denne og lagde en ryddigere ramme rundt teksten. Ble endel bedre men kanskje rammen skulle hvert litt tynnere... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Prøv å photoshoppe inn bryterne du skal bruke også. Det er mulig at panelet virker roligere når de hvite hullene blir fylt. Akkurat nå sloss de litt om oppmerksomheten med de hvite rammene synes jeg. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Har ikke et egnet bilde så har farvelagt og rettet opp et skråstilt bilde jeg fant. Gir en god indikasjon, og nå ser rammene for tykke ut som jeg fryktet... Lenke til kommentar
Teza Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Endret tykkelse på linjene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå